1-6.6.                  سواد رسانه ای.. 36

 

1-6.7.             کلیشه سازی.. 37

 

1-6.8.                       امپریالیسم فرهنگی.. 39

 

1-6.9.                       تماشاگران ایرانی.. 44

 

1-7.                                      كاربردهای متصور از تحقیق: 46

 

فصل دوم: چارچوب نظری و ادبیات تحقیق.. 47

 

2-1. چارچوب نظری.. 47

 

كودك و رسانه. 49

 

تاثیر تلویزیون بر رفتار و تربیت.. 51

 

تلویزیون و فضاسازی رسانه ای.. 53

 

تلویزیون و آشكارسازی وقایع. 57

 

تلویزیون و تحریف واقعیت.. 57

 

تلویزیون و خشونت.. 58

 

تلویزیون و یادگیری كودكان. 60

 

 

 

 

 

و

 

تلویزیون، ابزار آموزشی.. 61

 

تلویزیون و انتقال مفاهیم فرهنگی.. 62

 

انیمیشن و تبلیغات سیاسی.. 64

 

الف- دیپلماسی عمومی ایالات متحده و نیاز به در اختیار گرفتن رسانه های جمعی.. 68

 

ب- دكترین یهود در دراختیار گرفتن رسانه های جمعی.. 71

 

ج- اجرای عملیات روانی و نیاز به در اختیار گرفتن رسانه های جمعی.. 81

 

فصل سوم:. 83

 

تحلیل نشانه شناختی: 84

 

نشانه شناسی فرهنگ و آموزه های اسلامی: 99

 

مصاحبه. 107

 

کلیشه سازی و کلیشه ها 109

 

روش آزمایشی.. 113

 

انیمیشن های مورد بررسی.. 117

 

فصل چهارم.. 119

 

بررسی نشانه شناختی انیمیشن ها 120

 

کلیشه های یافت شده در انیمیشن ها: 133

 

پیام های نهفته ی والت  دیزنی.. 137

 

نقد انیمیشن شیر شاه (Lion King). 142

 

نقد انیمیشن دامبو (Dumbo). 153

 

طراحی یک آزمایش بر روی گروه انسانی.. 157

 

آزمایش شماره 1. 159

 

آزمایش شماره 2. 165

 

فصل پنجم.. 172

 

پایان نامه و مقاله

 

نتیجه آزمایش شماره 1. 179

 

نتایج آزمایش شماره 2. 179

 

پیشنهادات.. 181

 

منابع.. 183

 

كتب و مقالات فارسی: 183

 

منابع لاتین. 190

 

منابع اینترنتی: 194

 

 

 

 

 

ز

 

ضمائم.. 197

 

ضمیمه شماره 1: 197

 

ضمیمه شماره 2: 198

 

ضمیمه شماره 3: 198

 

ضمیمه شماره 4: 201

 

ضمیمه شماره 5: 202

 

ضمیمه شماره 6: 203

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...