اهداف علمی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 33

 

اهداف کلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 33

 

اهداف فرعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 33

 

اهداف کاربردی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 34

 

ضرورت های خاص ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 34

 

هدف کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 35

 

جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………… 35

 

تعریف اصطلاحات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 35

 

رئوس کلی فصل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 37

 

فصل دوم ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 38

 

مبانی نظری تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 38

 

تاریخچه بانکداری در ایران ………………………………………………………………………………………………………………………………… 39

 

مدیریت موثر برند ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 41

 

تعریف ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 42

 

ارزش ویژه برند و مولفه های آن ……………………………………………………………………………………………………………………….. 46

 

مقیاس Aaker از ارزش ویژه برند ……………………………………………………………………………………………………………………. 46

 

معیار ارزش ویژه برند Keller …………………………………………………………………………………………………………………………… 47

 

آگاهی برند …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

 

تداعی های برند …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 52

 

تعریف و بعددار بودن تداعی های برند ……………………………………………………………………………………………………………… 53

 

تداعی های برند بر تصمیم گیری مشتری تاثیر می گذارند ……………………………………………………………………………… 58

 

سنجش تداعی های برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 60

 

کیفیت ادراک شده …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 62

 

وفاداری برند ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 64

 

بحث مولفه های ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………………………. 65

 

رویکرد مالی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 67

 

مدل ارزش ویژه برند مشتری محور Keller …………………………………………………………………………………………………….. 69

 

مفهوم سازی ارزش ویژه برند برای خدمات بانکی …………………………………………………………………………………………….. 71

 

مسائل مربوط به اندازه گیری (سنجش) …………………………………………………………………………………………………………… 74

 

برتری برند ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 75

 

تعریف نگرش برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 76

 

اهداف نگرش های برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 77

 

اندازه گیری پیشین نگرش های برند  ……………………………………………………………………………………………………………….. 79

 

مسائل مربوط به اندازه گیری نگرش برند …………………………………………………………………………………………………………. 80

 

تاثیر برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 81

 

تعاریف تاثیر برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 81

 

اهمیت تاثیر برند برای خدمات بانکی ……………………………………………………………………………………………………………….. 83

 

اندازه گیری پیشین تاثیر برند …………………………………………………………………………………………………………………………… 84

 

مسائل مربوط به اندازاه گیری برای تاثیر برند …………………………………………………………………………………………………… 86

 

ادبیات نتیجه ارزش ویژه نام و نشان تجاری ……………………………………………………………………………………………………… 87

 

تعریف هم نوایی با برند ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 88

 

ابعاد هم نوایی با برند …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 89

 

وفاداری رفتاری ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 89

 

حس تعلق به انجمن ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 89

 

آمیختگی فعالانه با برند …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 92

 

مسائل مربوط به اندازه گیری برای هم نوایی با برند ………………………………………………………………………………………… 93

 

مسائل مربوط به اندازه گیری برای آگاهی برند ………………………………………………………………………………………………… 94

 

مسائل مربوط به اندازه گیری تداعی های برند …………………………………………………………………………………………………. 95

 

پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 96

 

فصل سوم ……….……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 99

 

روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 99

 

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 100

 

روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 102

پایان نامه

 

 

جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 104

 

نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 104

 

روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………………….. 104

 

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 105

 

نحوه طراحی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 106

 

روایی و پایایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 107

 

آزمون روایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………… 107

 

آزمون پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 107

 

آزمون آلفای کرونباخ برای متغیرها ………………………………………………………………………………………………………………… 108

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………. 110

 

ضریب همبستگی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 110

 

مدل معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 111

 

تعریف مدل معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………………………………. 111

 

ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………….. 111

 

فصل چهارم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 113

 

تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………… 113

 

پایایی متغیرهای پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………. 114

 

آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 114

 

نگاره های جمعیت شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………… 114

 

آمار توصیفی متغیرها و نمودارهای هیستوگرام ……………………………………………………………………………………………… 119

 

آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 122

 

تحلیل عاملی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 122

 

ارزیابی برازش کلی مدل …………………………………………………………………………………………………………………………………. 124

 

تخمین استاندارد مدل ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 125

 

حالت معناداری اعداد(T-values) مدل ………………………………………………………………………………………………………… 126

 

فصل پنجم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 129

 

نتیجه گیری و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………. 129

 

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 130

 

بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری……………………………………… 132

 

پیشنهادات مدیریتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 134

 

پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………………….. 136

 

پیشنهاد های مبتنی بر یافته های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 136

 

محدودیت های پژوهش و پیشنهادات برای تحقیق های آتی ……………………………………………………………………….. 136

 

منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138

 

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

خروجی Amos……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

شکل 1-1 : مدل مفهومی پژوهش حاضر …………………………………………………………………………………………………………. 21

 

شکل2-1 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر(2003) ………………………………………………………………………………….. 23

 

شکل 3-1 : چهار چوب مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………… 26

 

جدول 1-1 : تعریف اصطلاحات ……………………………………………………………………………………………………. 37 و 36 و 35

 

جدول 1-2 : تعارف ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………. 45 و 44

 

شکل 1-2 : مدل ارزش ویژه برند آکر (1996) ………………………………………………………………………………………………. 47

 

شکل 2-2 : مدل ارزش ویژه برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 49

 

شکل 3-2 : مفهوم سازی راس و دیگران (2008) ………………………………………………………………………………………….. 51

 

شکل 4-2 : مفهوم سازی کلر (1993) …………………………………………………………………………………………………………… 51

 

شکل 5-2 : ابعاد تداعی های برند آکر (1991) ……………………………………………………………………………………………… 56

 

شکل 6-2 : ابعاد تداعی های برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 56

 

شکل 7-2 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر (2003) ………………………………………………………………………………… 70

 

شکل 8-2 : مدل Gordon(2010) ………………………………………………………………………………………………………………. 73

 

شکل 9-2 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………….. 74

 

شکل 10-2 : اهداف نگرش های برند ………………………………………………………………………………………………………………. 79

 

شکل 11-2 : مقیلس هم نوایی با برند …………………………………………………………………………………………………………….. 94

 

شکل 12-2 : مقیاس آگاهی برند …………………………………………………………………………………………………………………….. 95

 

شکل 1-3 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………. 100

 

جدول 1-3 : شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق ………………………………………………………….. 106

 

جدول 2-3 : آلفای کرونباخ …………………………………………………………………………………………………………………………… 109

 

جدول 1-4 : ویژگی های جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………………………….. 115

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...