فصل اول : کلیات تحقیق

 

 

 

1

 

 

1-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

2

 

 

1-2) بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

5

 

 

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

6

 

 

1-4) اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

7

 

 

1-5) چهارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

8

 

 

1-6) فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

8

 

 

1-7) تعریف نظری و عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

12

 

 

1-8) قلمرو تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

 

 

 

14

 

 

2-1) بخش اولبانکداری الکترونیک ……………………………………………………………………………………

 

 

 

14

 

 

2-1-1) تعریف بانک و تاریخچه بانکداری ……………………………………………………………………….

 

 

 

16

 

 

2-1-2) فن آوری اطلاعات و سیر تحول آن در صنعت بانکداری ………………………………………………

 

 

 

23

 

 

2-1-3) بانکداری الکترونیک …………………………………………………………………………………….

 

 

 

24

 

 

2-1-4) انواع خدمات بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………….

 

 

 

پایان نامه و مقاله

 

24

 

 

2-1-4-1) شبکه های مدیریت یافته …………………………………………………………………………………….

 

 

 

24

 

 

2-1-4-2) اینترنت با رایانه های شخصی ……………………………………………………………………………….

 

 

 

25

 

 

2-1-4-3) بانکداری تلفنی ………………………………………………………………………………………..

 

 

 

25

 

 

2-1-4-4) ماشین های خودپرداز …………………………………………………………………………………….

 

 

 

25

 

 

2-1-4-5) بانکداری موبایلی ……………………………………………………………………………………..

 

 

 

26

 

 

2-1-4-7) خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون …………………………………………………………………

 

 

 

26

 

 

2-1-4-6) بانکداری دفتری……………………………………………………………………………………….

 

 

 

26

 

 

2-1-4-7) خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون……………………………………………………………………

 

 

 

26

 

 

2-1-4-8) صفحات وب…………………………………………………………………………………………..

 

 

 

27

 

 

2-1-4-9) بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………..

 

 

 

27

 

 

2-1-5) مزایای بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………….

 

 

 

27

 

 

2-1-5-1) مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان :…………………………………………………

 

 

 

27

 

 

2-1-5-2) مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه بانک ها…………………………………………………………

 

 

 

29

 

 

2-1-6) عملیات بانکداری الکترونیک در سیستم بانکی کشور…………………………………………………….

 

 

 

31

 

 

2-1-7) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………

 

 

 

31

 

 

2-1-7-1) انواع کارت ها……………………………………………………………………………………………..

 

 

 

31

 

 

2-1-7-2) شبکه شتاب……………………………………………………………………………………………….

 

 

 

31

 

 

2-1-7-3) سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی……………………………………………………………………..

 

 

 

31

 

 

2-1-7-4) شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی…………………………………………………………

 

 

 

31

 

 

2-1-7-5) شبکه مرکزی سوئیفت…………………………………………………………………………………….

 

 

 

32

 

 

2-1-8) بانکداری اینترنتی…………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

34

 

 

2-1-9) انواع بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………….

 

 

 

34

 

 

2-1-9-1) اطلاعات  ………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

34

 

 

2-1-9-2) ارتباطات …………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

34

 

 

2-1-9-3) معامله …………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

35

 

 

2-1-10) رشد بانکداری اینترنتی ………………………………………………………………………………………

 

 

 

36

 

 

2-1-11) مزایای بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………….

 

 

 

38

 

 

2-1-12) کیفیت خدمات الکترونیک …………………………………………………………………………………….

 

 

 

39

 

 

2-1-13) کیفیت خدمات و بانکداری اینترنتی ……………………………………………………………………

 

 

 

40

 

 

2-1-14) تاریخچه کیفیت خدمات سیستم های اینترنتی ……………………………………………………………

 

 

 

49

 

 

2-2) بخش دوم : مشتری مداری و رضایتمندی …………………………………………………………………………………..

 

 

 

49

 

 

2-2-1)مشتری کیست؟ …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

50

 

 

2-2-2) اولویت بندی مشتریان………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

55

 

 

2-2-3) رویکرد مشتری مداری……………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

57

 

 

2-2-4) مفهوم استراتژی مشتری گرایی…………………………………………………………………………………………………

 

 

 

59

 

 

2-2-5) فرهنگ مشتری مداری……………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

60

 

 

2-2-6) تاریخچه رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

62

 

 

2-2-7) مفهوم رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

65

 

 

2-2-8) اهمیت رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

66

 

 

2-2-9 ) عوامل مؤثر بر رضایت……………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

66

 

 

 2-2-9-1) اعتبار(اعتماد)………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

66

 

 

22-2-9-2)پاسخگویی………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

66

 

 

2-2-9-3) قابلیت های کاری(اطمینان خاطر)…………………………………………………………………………………………..

 

 

 

67

 

 

2-2-9-4) شواهد فیزیکی:……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

67

 

 

2-2-9-5) دسترسی:………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

67

 

 

2-2-9-6)ارتباطات:………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

68

 

 

2-2-10) مدل های رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

68

 

 

2-2-10-1)مدل فورنل ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

70

 

 

22-2-10-2) مدل کانو  …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

71

 

 

2-2-10-3)مدل سروکوال  ……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

73

 

 

2-2-10-4)  مدل شاخص رضایت مشتری آمریکایی……………………………………………………………………………

 

 

 

74

 

 

بخش سومپیشینه تحقیق:  ……………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

 

 

 

78

 

 

3-1)مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

79

 

 

3-2) روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

80

 

 

3-3) جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

80

 

 

3-3-1) جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

80

 

 

3-3-2) نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

81

 

 

3-4) روشها و ابزار گردآوری داده ها ………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

82

 

 

3-5) روایی و پایایی ابزار سنجش و اندازه گیری ……………………………………………………………………………………

 

 

 

83

 

 

3-5-1) روایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

83

 

 

3-5-2) پایایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

84

 

 

3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

 

 

 

86

 

 

4-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

87

 

 

4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق …………………………………………………………………………………..

 

 

 

88

 

 

4-2-1)  توصیف متغیر جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

89

 

 

4-2-2)  توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

90

 

 

4-2-3)  توصیف متغیر تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

91

 

 

4-3) توصیف متغیر های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

97

 

 

4-4) آزمون فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات

 

 

104

 

 

5-1) مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

104

 

 

5-2) نتایج آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

104

 

 

5-2-1)  توصیف متغیر جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

104

 

 

5-2-2)  توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

104

 

 

5-2-3)  توصیف متغیر تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

106

 

 

5-2-4) توصیف متغیر بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………….

 

 

 

106

 

 

5-2-5) توصیف متغیر رضایت مشتریان ………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

106

 

 

5-3) نتایج آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

106

 

 

5-3-1) نتایج آزمون فرضیه   …………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

110

 

 

5-4) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق …………………………………………………………………………………………..

 

 

 

112

 

 

5-5) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده …………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

113

 

 

5-6) محدودیتهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

115

 

 

 

 

 

منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

99

 

 

پیوستها و ضمائم ……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  فهرست جداول
44 جدول 2-1)  مقایسه کیفیت خدمات اینترنتی پژوهشگران ……………………………………………………………………
55 جدول 2-2) مقایسه بین دو الگوی اولویت بندی مشتریان …………………………………………………………………..
71 جدول 2-3) ابعاد مدل سرکوال ………………………………………………………………………………………………………………
82 جدول 3-1) ابعاد متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………….
84 جدول 3-2) ضرایب آلفای کرونباخ  مربوط به متغیر ها ………………………………………………………………………….
87 جدول 4-1)  توصیف متغیر جنسیت ……………………………………………………………………………………………………….
88 جدول 4-2) توصیف متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………………….
89 جدول 4-3) توصیف متغیر تحصیلات  ……………………………………………………………………………………………………
95 جدول 4-9) توصیف متغیر  بانکداری الکترونیک   ……………………………………………………………………………….
96 جدول 4-10) توصیف متغیر  رضایت مشتریان   …………………………………………………………………………………….
97 جدول 4-11)  ضریب همبستگی بین ارائه  بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان …………………………
98 جدول4-12) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان …………………………..
99 جدول4-13) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان …………………………………
100 جدول4-14) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات پایانه های فروش و رضایت مشتریان ……………………
101 جدول4-15) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات تلفنبانک و رضایت مشتریان ………………………………….
102 جدول4-16) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان ………………………
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  فهرست اشکال
7 شکل 1-1)  مدل مفهومی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………….
40 شکل 2-1)  کیفیت خدمات درک شده ……………………………………………………………………………………………………
53 شکل 2-2) الگوی گروه بوستون برای مشتری …………………………………………………………………………………………
54 شکل  2-3)  هرم مشتریان ……………………………………………………………………………………………………………………….
61 شکل 2-4) سیر تاریخی تکامل نظریه مشتری مداری …………………………………………………………………………….
69 شکل 2-5) مدل فورنل………………………………………………………………………………………………………………………………
70 شکل2-6) مدل کانو …………………………………………………………………………………………………………………………………..
72 شکل 2-7)  مدل سروکوال ……………………………………………………………………………………………………………………….
87 شکل 4- 1) هیستوگرام متغیر جنسیت ………………………………………………………………………………………………….
88 شکل 4- 2) هیستوگرام  متغیر سن ……………………………………………………………………………………………………….
89 شکل 4- 3) هیستوگرام  متغیر تحصیلات ……………………………………………………………………………………………..
95 شکل 4- 9) هیستوگرام  بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………………………
96 شکل 4- 10) هیستوگرام  رضایت مشتریان ……………………………………………………………………………………………

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...