1-1-         مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

2

 

 

 

1-2-         بیان مسأله پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

2

 

 

 

1-3-         مدل مفهومی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

4

 

 

 

1-4-         اهمیت و ضرورت پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

5

 

 

 

1-5-         اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

6

 

 

 

1-6-         فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

6

 

 

 

1-7-         قلمرو پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

7

 

 

 

1-8-1- قلمرو موضوعی ………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

7

 

 

 

1-8-2- قلمرو مکانی  ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

7

 

 

 

1-8-3-  قلمرو زمانی  ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

7

 

 

 

1-8-         تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………………………………………

 

 

7

 

 

 

1-9-         خلاصه فصل ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

فصل دوم  : ادبیات نظری  و پیشینه تحقیقات

 

 

 

2-1- مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

10

 

 

 

2-2- دانش  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

10

 

 

 

2-3- فرایند دانش  …………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

12

 

 

 

2-4- خصوصیات دانش  …………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

12

 

 

 

2-5- مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

14

 

 

 

2-6- دانش مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

16

 

 

 

2-7- جریان های دانش مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

18

 

 

 

2-7-1- دانش برای مشتری  …………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

18

 

 

 

2-7-2- دانش از مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

19

 

 

 

2-7-3- دانش درباره مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

20

 

 

 

2-8- مدیریت دانش مشتری  ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

21

 

 

 

2-9- مدیریت ارتباط با مشتری  …………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

23

 

 

 

2-10- کاربرد دانش مشتری و تأثیر آن بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری  ……………………………………………………………..

 

 

24

 

 

 

2-11- بهبود مدیریت ارتباط با مشتری به واسطه مدیریت دانش مشتری ………………………………………………………………..

 

 

24

 

 

 

2-12- ارزش مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

25

 

 

 

2-13- ابعاد ارزش مشتری  ……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

26

 

 

 

2-14- کیفیت اداراک شده   ………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

29

 

 

 

2-15-ارزش ادارک شده  ………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

30

 

 

 

2-16- رضایت مشتری  …………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

30

 

 

 

2-17- رابطه میان کیفیت خدمات و رضایت مشتری ……………………………………………………………………………………………

 

 

32

 

 

 

2-18- وفاداری مشتری  ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

32

 

 

 

2-19- رویکردهای وفاداری مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

34

 

 

 

2-20- فرایند وفاداری  …………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

36

 

 

 

2-21- عوامل مؤثر بر وفاداری ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

37

 

 

 

2-22- رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری مشتری   ……………………………………………………………………………………….

 

 

37

 

 

 

2-23- پیشینه تحقیقات انجام شده  …………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

38

 

 

 

2-23-1- پیشینه تحقیقات خارجی  ………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

38

 

 

 

2-23-2- پیشینه تحقیقات داخلی  …………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

39

 

 

 

2-24- مدل مطالعاتی پژوهش  ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

41

 

 

 

2-25- خلاصه فصل  ……………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

44

 

 

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

 

 

 

 

 

3-1- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

45

 

 

 

3-2- روش انجام تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

45

 

 

 

3-3- جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

45

 

 

 

3-4- روش و حجم نمونه گیری  ……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

46

 

 

 

3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات  ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

47

 

 

 

3-6- روائی ابزار اندازه گیری  …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

48

 

 

 

3-7- پایائی ابزار اندازه گیری  ……………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

48

 

 

 

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها  ……………………………………………………………………………………………………………………

 

 

49

 

 

 

3-8-1- آمار توصیفی  ………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

49

 

 

 

3-8-2- آمار استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

50

 

 

 

3-8-2-1- تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

50

 

 

 

3-8-2-1-1- بیان مدل ……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

50

 

 

 

3-8-2-1-2- تخمین مدل  ………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

51

 

 

 

3-8-2-1-3- آزمون مدل پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………

 

 

52

 

 

 

3-8-2-1-3-1- تحلیل عاملی تأییدی ………………………………………………………………………………………………………………

 

 

52

 

 

 

3-8-2-1-3-2- تحلیل مسیر …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

52

 

 

 

3-8-2-1-3-3- ارزیابی تناسب مدل پژوهش ……………………………………………………………………………………………………

 

 

53

 

 

 

3-9- ضریب همبستگی پیرسون …………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

55

 

 

 

3-9-1- مفهوم معنی داری در همبستگی  ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

56

 

 

 

3-10- خلاصه فصل  ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

56

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

 

 

 

 

 

4-1- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

57

 

 

 

4-2- آمار توصیفی  ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

57

 

 

 

4-2-1- بررسی و سنجش ابعاد دانش مشتری ………………………………………………………………………………………………………

 

 

57

 

 

 

4-2-2- بررسی و سنجش ابعاد ارزش مشتری ……………………………………………………………………………………………………..

 

 

57

 

 

 

4-3- بررسی نرمال بودن متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

58

 

 

 

4-4-1- تحلیل عاملی تأییدی  …………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

60

 

 

 

4-4-1-1- تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای برونزای تحقیق  ………………………………………………………………………………….

 

 

60

 

 

 

4-4-1-2- تحلیل عاملی تأییدی متغیر درونزای تحقیق  ……………………………………………………………………………………….

 

 

62

 

 

 

4-4-2- بررسی فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

65

 

 

 

4-4-2-1-  بررسی فرضیه های اصلی پژوهش …………………………………………………………………………………………………..

 

 

65

 

 

 

4-4-2-2- بررسی فرضیه های فرعی پژوهش  ……………………………………………………………………………………………………

 

 

69

 

 

 

4-5- خلاصه فصل  ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

71

 

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

 

 

5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

72

 

 

 

5-2- نتایج پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

72

 

 

 

5-2-1- نتایج بخش توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

72

 

 

 

5-2-2- نتایج بررسی فرضیه­ها …………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

72

 

 

 

5-3- پیشنهادات و راهکارهای کاربردی ……………………………………………………………………………………………………………..

 

 

74

 

 

 

5-4- پیشنهادات آتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

75

 

 

 

5-5- محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

75

 

 

 

منابع ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

77

 

 

 

پیوست ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

82

 

 

 

خروجی نرم افزار ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

85

 

 

فهرست جدول ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان صفحه
2-1- تعاریف دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 11
2-2- تعاریف مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………………………………………….. 15
2-3- تعاریف دانش مشتری  ………………………………………………………………………………………………………………………… 17
2-4- ابعاد ارزش دریافت شده از دیدگاه های مختلف  ……………………………………………………………………………………. 29
2-5- تعریف دیک و باسو از دسته بندی وفاداری   ………………………………………………………………………………………… 36
3-1- توزیع نمونه در سطح استان  …………………………………………………………………………………………………………………. 46
3-2- منابع طراحی سئوالات پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………….. 47
3-3- عامل ها و شاخص های مورد اندازه گیری در پرسشنامه ……………………………………………………………………….. 47
3-4- مقدار ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………….. 49
3-5- شاخص های برازش مدل ……………………………………………………………………………………………………………………. 55
4-1- محاسبه میانگین دانش مشتری ……………………………………………………………………………………………………………… 57
4-2- محاسبه میانگین ابعاد ارزش مشتری ……………………………………………………………………………………………………… 58
4-3- بررسی نرمال بودن متغیرها ………………………………………………………………………………………………………………….. 58
4-4- شاخص های برازش متغیرهای برونزا ……………………………………………………………………………………………………. 61
4-5- شاخص های برازش متغیرهای درونزا ………………………………………………………………………………………………….. 63
4-6- بارهای عاملی سازه های پژوهش  …………………………………………………………………………………………………………. 63
4-7- نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرضیه اصلی …………………………………..………………………………………………… 65
4-8- نتایج ضرایب استاندارد و اعداد معناداری مدل ……..……………………………………………………………………………. 69
4-9- نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرضیه فرعی 1 …………………………………………………………………………. 69
4-10- نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرضیه فرعی 2 ……………………………………………………………………….. 70
4-11- نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرضیه فرعی 3 ………………………………………………………………………… 71

 

فهرست شکل ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ی نوشته‌ها


 
 
 
dth="645">