دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین مدیریت دانش و جهت گیری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش نوآوری و عملکرد |
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه- 3
1-2. بیان مسئله- 4
1-3. اهمیت موضوع- 6
1-4. اهداف تحقیق- 7
1-5. تحقیق- 7
1-6. فرضیات تحقیق- 7
1-7. روش تحقیق- 8
1-8. روش گردآوری اطلاعات– 8
1-9. ابزار گردآوری اطلاعات– 8
1-10. ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات– 8
1-11. مدل مفهومی تحقیق- 9
فصل دوم: بررسی منابع
2-1- مقدمه- 11
2-2. بخش اول مدیریت دانش– 12
2-2-1. تاریخچه مدیریت دانش– 12
2-2-2. تعریف مدیریت دانش– 13
2-2-3. رویکردهای موجود به مدیریت دانش– 15
2-2-4. تولید دانش— 16
2-2-5. نگهداری دانش– 18
2-2-6. انتقال دانش– 18
2-2-7. کاربرد دانش– 20
2-2-8. اهداف مدیریت دانش– 21
2-2-9. مزایای مدیریت دانش– 23
2-2-10. استراتژی های مدیریت دانش– 23
2-3. بخش دوم: جهت گیری استراتژی– 24
2-3-1. مفهوم استراتژی و تاریخچه آن- 24
2-3-2. برنامه ریزی استراتژیک— 25
2-3-3. سطوح برنامهریزی استراتژیک— 27
2-3-4. مراحل مدیریت استراتژیک— 28
2-3-5. مفهوم نوین استراتژی و انواع استراتژی– 29
2-3-6. انواع گرایشات استراتژیک— 31
2-3-7. سطوح تدوین استراتژی– 32
2-3-8. کاربرد برنامهریزی استراتژیک در ایران- 33
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
2-4. بخش سوم عملکرد و مفاهیم مربوط- 35
2-4-1. ارزشیابی عملكرد 35
2-4-2. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد 36
2-4-3. اهداف ارزشیابی عملكرد 38
2-4-4. رویكرد ها و روش های ارزشیابی عملكرد 39
2-4-5. مدیریت عملکرد 40
2-4-6. مدلها و ابزارهای مدیریت عملکرد: 41
2-5. بخش چهارم:نوآوری و خلاقیت– 46
2-5-1. تعاریف و مفاهیم خلاقیت و نوآوری– 46
2-5-2. فرآیند خلاقیت: 49
2-5-3. نوآوری و فرآیند آن: 50
2-5-4. اهمیت خلاقیت و نوآوری برای مدیران- 51
2-5-5. انواع خلاقیت: 52
2-5-6. چگونه میتوان خلاقیت و نوآوری را در سازمان تسهیل کرد 59
2-6. بخش پنجم پیشینه تحقیق: 61
2-6-1. پیشینه تحقیق داخلی: 62
2-6-2. پیشینه تحقیق خارجی: 63
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه- 66
3-2. روش تحقیق- 66
3-2-1. طبقه بندی بر اساس هدف– 67
3-2-2. طبقه بندی بر اساس روش– 67
3-3. روش و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات– 68
3-3-1. مطالعات کتابخانه ای– 68
3-3-2. پرسشنامه- 69
3-4. روایی و پایایی پرسشنامه- 70
3-4-1. روایی پرسشنامه- 70
3-4-2. پایایی پرسشنامه- 70
3-5. جامعه و نمونه آماری– 71
3-5-1. جامعه آماری– 72
3-5-2. نمونه آماری– 72
3-6. روش ها و تکنیک های تحلیل آماری– 73
3-6-1. آمار توصیفی: 73
3-6-2. آمار استنباطی: 73
فهرست مطالب | |
عنوان | صفحه |
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه- 78
4-2. آمار توصیفی- 78
4-2-1. بررسی وضعیت جنسیت در نمونه آماری– 79
4-2-2. بررسی وضعیت تحصیلات در نمونه آماری– 79
4-2-3. بررسی وضعیت سن در نمونه آماری– 80
4-2-4. بررسی وضعیت سابقه کاری– 81
4-2-5. بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری– 81
4-2-6. بررسی وضعیت سمت سازمانی در نمونه آماری– 82
4-3. آمار استنباطی- 83
4-3-1. تحلیل عاملی مؤلفه های تحقیق با استفاده از نرم افزار Amos Graphics- 83
4-3-1-1. تحلیل عاملی تائیدی مدیریت دانش موثر- 84
4-3-1-2. تحلیل عاملی تائیدی عوامل گرایش استراتژیک— 84
4-3-1-3. تحلیل عاملی تائیدی عوامل نوآوری– 85
4-3-1-4. تحلیل عاملی تائیدی عوامل عملکردی– 86
4-3-2. مدل اندازهگیری– 87
4-3-3. مدل معادلات ساختاری– 89
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1. مقدمه- 93
5-2. نتایج آمار توصیفی- 93
5-3. نتایج آمار استنباطی- 94
5-3-1. نتایج بررسی فرضیه های تحقیق- 95
5-4. محدودیت های تحقیق- 96
5-5. پیشنهادات تحقیق- 96
5-5-1. پیشنهادات بر اساس نتایج فرضیه- 96
5-5-2. پیشنهادات برای تحقیق های آتی- 97
فهرست منابع
منابع فارسی- 99
منابع لاتین- 102
پیوست– 105
پرسشنامه- 106
فهرست جداول | |
عنوان | صفحه |
جدول شماره 2-1 مراحل مدیریت دانش از دیدگاه صاحب نظران- 14
جدول 2-2 فرآیند تدوین استراتژی– 29
جدول 2-3- اهداف ارزشیابی عملكرد 38
جدول شماره 3-1 پایایی ابزار تحقیق- 71
جدول شماره 4-1 بررسی وضعیت جنسیت در نمونه آماری– 79
جدول 4-2 بررسی وضعیت تحصیلات در نمونه آماری– 79
جدول 4-3 بررسی وضعیت سن در نمونه آماری– 80
جدول 4-4 بررسی وضعیت سابقه کاری در نمونه آماری– 81
جدول شماره 4-5 بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری– 81
جدول شماره 4-6 بررسی وضعیت سمت سازمانی در نمونه آماری– 82
جدول 4-7 شاخص های نیکویی برازش مدل تائید عاملی مدیریت دانش موثر- 84
جدول 4-8 شاخص های نیکویی برازش مدل تائید عاملی گرایش استراتژیک— 85
جدول 4-9 شاخص های نیکویی برازش مدل تائید عاملی نوآوری– 86
جدول 4-10 شاخص های نیکویی برازش مدل تائید عاملی عملکردی– 87
جدول 4-11 شاخص نرمال بودن داده ها 88
جدول 4-12 شاخص های نیکویی برازش مدل اندازهگیری متغیرهای تحقیق- 89
جدول 4-13 بار عاملی سوالات پرسشنامه- 89
جدول 4-14 شاخص های برازش مدل معادله ساختاری– 90
جدول 4-15 ضرائب رگرسیونی مولفه های تحقیق(آزمون فرضیات) 91
فهرست نمودارها | |
عنوان | صفحه |
نمودار 4-1 بررسی وضعیت جنسیت در نمونه آماری– 79
نمودار 4-2 بررسی وضعیت تحصیلات در نمونه آماری– 80
نمودار 4-3 بررسی وضعیت سن در نمونه آماری– 80
نمودار 4-4 بررسی وضعیت سابقه کاری در نمونه آماری– 81
نمودار 4-5 بررسی وضعیت تاهل در نمونه آماری– 82
نمودار 4-6 بررسی وضعیت سمت سازمانی در نمونه آماری– 82
نمودار 4-7 مدل تحلیل عاملی تائیدی عوامل مدیریت دانش موثر- 84
نمودار 4-8 مدل تحلیل عاملی تائیدی عوامل گرایش استراتژیک— 85
نمودار 4-9 مدل تحلیل عاملی تائیدی عوامل نوآوری– 86
نمودار 4-10 مدل تحلیل عاملی تائیدی عوامل عملکردی– 87
نمودار 4-11 مدل اندازهگیری متغیرهای تحقیق- 88
نمودار 4-12 مدل معادله ساختاری تحقیق- 90
فهرست اشکال | |
عنوان | صفحه |
شکل شماره 1-1 مدل مفهومی تحقیق. منبع: فرارسی و همکاران(2012) 9
شکل شماره 2-1 مدل چهار حلقه ای مدیریت دانش– 14
شکل شماره 2-2 مراحل مدیریت دانش– 16
شکل2-3 چرخه عملکرد(الهی، 1378: 52) 37
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 06:53:00 ب.ظ ]
|