1-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………….

 

 

3

 

 

 

1-2 بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………….

 

 

3

 

 

 

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………..

 

 

6

 

 

 

1-4 اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………..

 

 

6

 

 

 

1-5  فرضیه‏های تحقیق ………………………………………………………………………………………….

 

 

7

 

 

 

1-6 تعریف نظری و عملیاتی …………………………………………………………………………………..

 

 

8

 

 

 

1-6-1 تعریف نظری واژه ها …………………………………………………………………………………

 

 

8

 

 

 

1-6-2 تعاریف عملیاتی واژه ها …………………………………………………………………………………..

 

 

8

 

 

 

1-7 قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………….

 

 

9

 

 

 

1-7-1قلمرو مکانی ……………………………………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

1-7-2 قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

1-7-3 قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

1-8 جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق …………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

1-9 روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………

 

 

9

 

 

 

فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق

 

 

 

2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………….

پایان نامه و مقاله

 

 

 

12

 

 

 

2-2 بررسی نظریه های پیرامون تبلیغات ………………………………………………………………….

 

 

12

 

 

 

2-2-1 مفهوم وتعاریف تبلیغات ……………………………………………………………………………..

 

 

12

 

 

 

2-2-2انواع تبلیغات …………………………………………………………………………………………..

 

 

14

 

 

 

عنوان

 

 

صفحه

 

 

 

2-2-3 تبلیغات موثر ……………………………………………………………………………………………

 

 

16

 

 

 

2-2-4 برنامه ریزی رسانه تبلیغات …………………………………………………………………………………

 

 

17

 

 

 

2-2-5جاذبه ها در تبلیغات ……………………………………………………………………………………..

 

 

20

 

 

 

2-2-6 اهداف تبلیغاتی ……………………………………………………………………………………………

 

 

22

 

 

 

2-2-7 هدف گذاری در تبلیغات ……………………………………………………………………………..

 

 

23

 

 

 

2-2-8 مزایای تبلیغ برای جامعه ………………………………………………………………………………..

 

 

24

 

 

 

2-2-9 تاریخچه تبلیغات ……………………………………………………………………………………………

 

 

26

 

 

 

2-2-10 تاریخچه تبلیغات در ایران ………………………………………………………………………….

 

 

28

 

 

 

2-2-11 مشكلات اساسی تبلیغات در ایران …………………………………………………………………..

 

 

32

 

 

 

2-3 مروری بر مباحث نظری در مورد نگرش ………………………………………………………………

 

 

32

 

 

 

2-3-1 نگرش نسبت به تبلیغات …………………………………………………………………………………

 

 

36

 

 

 

2-3-2 نگرش نسبت به پیامكهای تبلیغاتی و عوامل موثر بر آن …………………………………………

 

 

37

 

 

 

2-3-3 كسب اجازه از كاربران برای ارسال تبلیغ ……………………………………………………………

 

 

38

 

 

 

2-4 مدل مفهومی ……………………………………………………………………………………………….

 

 

39

 

 

 

2-5 فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………………

 

 

40

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

 

 

3-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………..

 

 

42

 

 

 

3-2 نوع و روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………

 

 

42

 

 

 

3-3 جامعه آماری مورد بررسی ……………………………………………………………………………………..

 

 

43

 

 

 

3-3-1- جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………..

 

 

43

 

 

 

3-3-2- حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………

 

 

43

 

 

 

3-3-3- شیوه نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….

 

 

45

 

 

 

3-4-روش وابزارگردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………….

 

 

46

 

 

 

عنوان

 

 

صفحه

 

 

 

3-4-1مطالعات کتابخانه ای …………………………………………………………………………………….

 

 

46

 

 

 

3-4-2پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………

 

 

47

 

 

 

3-5 روایی آزمون …………………………………………………………………………………………………..

 

 

48

 

 

 

3-6 پایایی آزمون…………………………………………………………………………………………………………

 

 

48

 

 

 

3-7 روش های تحلیل آماری …………………………………………………………………………………..

 

 

52

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده های آماری

 

 

 

4-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

54

 

 

 

4-2 نتایج توصیفی یک متغیره …………………………………………………………………………………..

 

 

54

 

 

 

4-1-1 وضعیت جنسی پاسخگویان …………………………………………………………………………….

 

 

55

 

 

 

4-2-2 وضعیت تحصیلات پاسخگویان ………………………………………………………………………….

 

 

56

 

 

 

4-2-3- وضعیت سنی پاسخگویان ………………………………………………………………………………..

 

 

57

 

 

 

4-2-4- آماره های توصیفی نگرش نسبت به تبلیغات ……………………………………………………..

 

 

58

 

 

 

4-2-4-1- آماره های توصیفی میزان باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان…

 

 

58

 

 

 

4-2-4-2- آماره های توصیفی مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات از نظر پاسخگویان ………….

 

 

60

 

 

 

4-2-4-3- آماره­های توصیفی میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان

 

 

62

 

 

 

4-2-4-4- آماره­های توصیفی میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان..

 

 

64

 

 

 

4-2-4-5- آماره­های توصیفی میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……….

 

 

66

 

 

 

 4-2-5 – آماره­های توصیفی میزان ارتقا فروش خدمت در بانک ملی ………………………………..

 

 

67

 

 

 

4-3- روابط بین متغیرها و نتایج تحلیل استنباطی چند متغیره …………………………………………….

 

 

68

 

 

 

4 -3-1- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف ……………………………………………………………………

 

 

68

 

 

 

4-3-2- آزمون فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………..

 

 

70

 

 

 

4-3-2-1- فرضیه فرعی اول ………………………………………………………………………………………..

 

 

71

 

 

 

4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم ………………………………………………………………………………………..

 

 

72

 

 

 

عنوان

 

 

صفحه

 

 

 

4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم ………………………………………………………………………………………

 

 

73

 

 

 

4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم …………………………………………………………………………………….

 

 

75

 

 

 

4-3-2-5- فرضیه فرعی پنجم ……………………………………………………………………………………..

 

 

76

 

 

 

4-3-2-6- فرضیه اصلی ………………………………………………………………………………………..

 

 

77

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه گیری، بحث و پیشنهادات

 

 

 

5-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

80

 

 

 

5-2نتایج فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………………

 

 

80

 

 

 

5-3بحث و بررسی …………………………………………………………………………………………………

 

 

83

 

 

 

5-4 محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………….

 

 

85

 

 

 

5-5 پیشنهادات تحقیق …………………………………………………………………………………………………

 

 

86

 

 

 

5-6 توصیه ها ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

87

 

 

 

5-7 خلاصه……………………………………………………………………………………………………………

 

 

88

 

 

 

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………….

 

 

89

 

 

 

فهرست منابع

 

 

 

منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

94

 

 

 

منابع لاتین …………………………………………………………………………………………………………..

 

 

95

 

 

 

چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………

 

 

97

 

 

فهرست جدول ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان صفحه
جدول 3-1 نمونه آماری مشتریان بانک ملی در شعبات مختلف …………………………………. 45
جدول 3-2 تحلیل پایایی گویه های متغیر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات ……………….. 50
جدول 3-3 محاسبات پرسشنامه ارتقاء فروش مشتریان نسبت به تبلیغات ……………………. 52
­جدول 4-1 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ………………………………………….. 55
­جدول 4-2توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تحصیلات ………………………….. 56
جدول 4-3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رده سنی …………………………………………. 57
جدول 4-4 آماره های توصیفی مربوط به میزان نگرش نسبت به تبلیغات …………………….. 58
جدول 4-5 آماره­های توصیفی میزان باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان …………………………………………………………………………………………………….. 59
جدول 4-6 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای اقتصادی از دیدگاه پاسخگویان ………. 60
جدول 4-7 آماره های توصیفی، میزان باورهای اجتماعی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان ……………………………………………………………………………………………….. 61
جدول 4-8توزیع فراوانی گویه­های میزان مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 62
جدول 4-9 آماره های توصیفی میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 63
جدول 4-10 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 64
جدول 4-11 آماره­های توصیفی میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه مشتریان 65
جدول 4-12 توزیع فراوانی گویه­های میزان باورهای قانونی نسبت به تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………….. 65
جدول4-13 آماره­های توصیفی میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه مشتریان ……… 66
جدول 4-14توزیع فراوانی گویه­های میزان مفید بودن شخصی تبلیغات از دیدگاه پاسخگویان ……………………………………………………………………………………………………. 67
جدول 4-15آماره­های توصیفی مربوط به فروش خدمت ……………………………………………… 68
عنوان صفحه
جدول 4-16 توزیع فراوانی گویه­های فروش خدمت ……………………………………………….. 68
جدول4-17-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اقتصادی ……………………………….. 69
جدول4-18نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اجتماعی ……………………………… 69
جدول4-19-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش اخلاقی ………………………………… 69
جدول4-20-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف نگرش قانونی ………………………………… 69
جدول4-21 نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف مفید بودن شخصی ……………………………. 70
جدول 4-22-نتایج آزمون کولموگرف-اسمیرنوف ارتقا فروش ………………………………….. 70
جدول 4-23-همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای اقتصادی و ارتقا فروش خدمت……………………………………………………………………………………………………….. 71
جدول 4-24- وضعیت همبستگی بین باورهای اقتصادی و ارتقا فروش خدمت …………….. 72
جدول 4-25-  همبستگی و معناداری همبستگی بین مزایای اجتماعی و ارتقا فروش خدمت ……………………………………………………………………………………………………… 72
جدول 4-26- وضعیت همبستگی بین مزایای اجتماعی و فروش خدمت ………………….. 73
جدول 4-27-  همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای اخلاقی و فروش خدمت … 74
جدول 4-28- وضعیت همبستگی بین باورهای اخلاقی و فروش خدمت ………………….. 74
جدول 4-29-  همبستگی و معناداری همبستگی بین باورهای قانونی و فروش خدمت … 75
جدول 4-30- وضعیت همبستگی بین باورهای قانونی و فروش خدمت ………………….. 76
جدول 4-31- همبستگی و معناداری همبستگی بین مفید بودن شخصی و فروش خدمت… 77
جدول 4-32- وضعیت همبستگی بین مفید بودن شخصی و فروش خدمت ………………… 77
جدول 4-33- همبستگی و معناداری همبستگی بین نگرش به تبلیغات و فروش خدمت … 78
جدول 4-34- وضعیت همبستگی بین نگرش افراد نسبت به تبلیغات و فروش خدمت … 78

 

فهرست نمودارها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...