دانلود پایان نامه:بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران |
3-1-مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل. 34
3-2-مدل ارزیابی کیفیت سروپرف (SERVPERF). 37
3-3- آزمون همبستگی پیرسون. 40
3-4- آزمون فریدمن.. 43
3-5-مقیاس های اندازه گیری نگرش… 43
3-6-نوع روش تحقیق.. 45
3-7-روش گردآوری اطلاعات… 45
3-8-روش نمونه گیری.. 46
3-9-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… 47
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل نتایج
4-1- ویژگی های آماری و توصیفی نمونه مورد بررسی.. 49
4-2-توزیع فراوانی و سطوح رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران 51
4-3- مهمترین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان و مشکلات موجود در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ازدیدگاه مشتریان. 52
4-4-نتایج آزمون فرضیات مطالعه با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون. 53
4-4-1-آزمون فرضیه فرعی اول. 53
4-4-2-آزمون فرضیه فرعی دوم. 54
4-4-3-آزمون فرضیه فرعی سوم. 54
4-4-4-آزمون فرضیه فرعی چهارم. 55
4-4-5-آزمون فرضیه فرعی پنجم. 55
4-4-6-آزمون فرضیه اصلی.. 56
4-5-نتیجه گیری.. 57
4-6-نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه. 58
4-7-رتبه بندی عوامل پنچگانه تشکیل دهنده مدل سروپرف… 60
4-8-رتبه بندی شاخص های معیار عوامل محسوس… 62
4-9- رتبه بندی شاخص های معیار اعتماد. 63
4-10- رتبه بندی شاخص های معیار پاسخگویی.. 64
4-11- رتبه بندی شاخص های معیار اطمینان. 64
4-12- رتبه بندی شاخص های معیار همدلی.. 65
4-13- رتبه بندی تمام شاخص های مدل سروپرف… 66
فصل پنجم: خلاصه نتایج و پیشنهادات
5-1- خلاصه مطالب… 70
5-2-نتیجه گیری و پیشنهادات… 72
منابع
منابع فارسی.. 77
منابع انگلیسی.. 80
چکیده انگلیسی.. 83
فهرست جداول
جدول (3-1): مقادیر ضریب همبستگی و تفسیر آن. 41
جدول (3-2): مقادیر ضریب همبستگی و تفسیر آن در سایر متون. 42
جدول (4-1): خصوصیات آماری و توصیفی نمونه مورد بررسی.. 50
جدول (4-2): توزیع فراوانی و سطوح رضایتمندی از کیفیت خدمات مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران 51
جدول (4-3): مهمترین عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان و مشکلات موجود در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان اعضای نمونه مورد مطالعه. 53
جدول (4-4): خلاصه نتایج آزمون فرضیات… 57
جدول (4-5): نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه. 59
جدول (4-6) میانگین رتبه های هر یک از عوامل پنچگانه تشکیل دهنده مدل سروپرف حاصل از آزمون فریدمن 61
جدول (4-7): نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای معیار عوامل محسوس 62
جدول (4-8)نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخص های معیار اعتماد 63
جدول (4-9): نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخص های معیار پاسخگویی 64
جدول (4-10): نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخص های معیار اطمینان 65
جدول (4-11): نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخص های معیار همدلی 66
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 06:09:00 ب.ظ ]
|