مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

2

 

 

 

1-1- بیان مساله تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

6

 

 

 

1-2- اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن…………………………………………………………………………………….

 

 

9

 

 

 

1-3- هدفهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

11

 

 

 

1-4- سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

12

 

 

 

1-5- مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

12

 

 

 

1-6- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

12

 

 

 

1-7- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

13

 

 

 

1-8- جامعه آماری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………..

 

 

13

 

 

 

1-9- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………..

 

 

13

 

 

 

1-10- تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های كلیدی……………………………………………………………………………………….

 

 

14

 

 

 

1-10-1- سرمایه انسانی…………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

14

 

 

 

1-10-2- سرمایه ساختاری…………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

14

 

 

 

1-10-3- سرمایه نوآوری………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

14

 

 

 

1-10-4- سرمایه سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

14

 

پایان نامه

 

 

 

1-10-5- سرمایه رابطه ای…………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

14

 

 

 

1-11- محدودیت ها و مشکلات تحقیق………………………………………………………………………………………………….

 

 

15

 

 

 

فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………..

 

 

16

 

 

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

17

 

 

 

بخش اول : 2-1- مطالعه مبانی نظری سرمایه فکری………………………………………………………………………………..

 

 

18

 

 

 

2-1-1- تعاریف ارائه شده از سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………..

 

 

19

 

 

 

2-1-1-1- سرمایه فکری از دیدگاه استیوارت…………………………………………………………………………………………

 

 

19

 

 

 

2-1-1-2- سرمایه فکری از دیدگاه بنتیس…………………………………………………………………………………………..

 

 

19

 

 

 

2-1-1-3- سرمایه فکری از دیدگاه ادوینسون و مالون……………………………………………………………………………………..

 

 

19

 

 

 

2-1-1-4- سرمایه فکری از دیدگاه بنتیس و هالند…………………………………………………………………………………………

 

 

19

 

 

 

2-1-1-5- سرمایه فکری از دیدگاه روس و همکاران……………………………………………………………………………………….

 

 

20

 

 

 

2-1-2- معرفی مدل های مختلف سرمایه فکری………………………………………………………………………………………………

 

 

22

 

 

 

2-1-2-1- مدل ادوینسون و مالون…………………………………………………………………………………………………………………

 

 

23

 

 

 

2-1-2-2- مدل بروکینگ……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

25

 

 

 

2-1-2-3- مدل روس و همکاران………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

26

 

 

 

2-1-2-4- مدل استیوارت…………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

28

 

 

 

2-1-2-5- مدل سالیوان………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

28

 

 

 

2-1-2-6- مدل بونفرر…………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

29

 

 

 

2-1-2-7- مدل بنتیس………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

30

 

 

 

2-1-2-8- مدل لین……………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

31

 

 

 

2-1-3- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل های ارائه شده…………………………………………………………………………………

 

 

31

 

 

 

2-1-3-1- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل ادوینسون و مالون………………………………………………………………………

 

 

31

 

 

 

2-1-3-2- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بروکینگ……………………………………………………………………………

 

 

32

 

 

 

2-1-3-3- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل روس و همکاران…………………………………………………………………

 

 

32

 

 

 

2-1-3-4- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل استیوارت…………………………………………………………………………..

 

 

33

 

 

 

2-1-3-5- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل سالیوان…………………………………………………………………………………

 

 

34

 

 

 

2-1-3-6- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بونفرر………………………………………………………………………………..

 

 

34

 

 

 

2-1-3-7- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل بنتیس…………………………………………………………………………………

 

 

35

 

 

 

2-1-3-8- ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل لین……………………………………………………………………………………..

 

 

35

 

 

 

2-1-4- شاخص های مؤثر بر سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………..

 

 

36

 

 

 

2-1-5- زیرشاخص های مؤثر بر سرمایه فکری…………………………………………………………………………………….

 

 

38

 

 

 

بخش دوم : 2-2- تشریح فرآیند تحلیل شبکه ای…………………………………………………………………………………….

 

 

44

 

 

 

2-2-1- معرفی فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)……………………………………………………………………………………..

 

 

45

 

 

 

2-2-2- تفاوت فرآیند سلسله مراتبی با فرآیند تحلیل شبکه ای…………………………………………………………………..

 

 

46

 

 

 

2-2-3- مراحل روش تحلیل شبکه آی (ANP)………………………………………………………………………………………

 

 

47

 

 

 

بخش سوم : 2-3- معرفی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی…………………………………………………….

 

 

53

 

 

 

2-3-1- معرفی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشد اسلامی………………………………………………………………………

 

 

54

 

 

 

2-3-2- اهداف کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی……………………………………………………………………………….

 

 

59

 

 

 

2-3-3- وضعیت نیروی انسانی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی………………………………………………….

 

 

59

 

 

 

2-3-4- وظایف اساسی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی……………………………………………………………

 

 

60

 

 

 

2-3-5- راهبردهای محتوایی واحد ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی………………………………………………………

 

 

61

 

 

 

2-3-6- وضعیت تحصیل نیروی انسانی…………………………………………………………………………………………………

 

 

62

 

 

 

2-3-7- وضعیت نیروی انسانی در مقایسه با ساختار مصوب……………………………………………………………………

 

 

63

 

 

 

2-3-8- وضعیت نیروی انسانی از نظر جنسیت………………………………………………………………………………………….

 

 

63

 

 

 

بخش چهارم : 2-4- پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………….

 

 

64

 

 

 

2-4-1- مطالعات داخلی سرمایه فکری…………………………………………………………………………………………………..

 

 

65

 

 

 

2-4-2- مطالعات خارجی سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………….

 

 

66

 

 

 

2-4-3- مطالعات انجام شده در زمینه فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)……………………………………………………………

 

 

68

 

 

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق (متدولوژی تحقیق)………………………………………………………………………………

 

 

70

 

 

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

71

 

 

 

3-1- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

72

 

 

 

3-2- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

72

 

 

 

3-3- حجم نمونه و روش اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………..

 

 

72

 

 

 

3-4- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

72

 

 

 

3-5- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………..

 

 

73

 

 

 

3-5-1- پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

73

 

 

 

3-5-2- روایی (اعتبار) پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………….

 

 

73

 

 

 

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………..

 

 

74

 

 

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………

 

 

75

 

 

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

76

 

 

 

4-1- مراحل اجرای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………

 

 

77

 

 

 

4-1-1- بررسی ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..

 

 

77

 

 

 

4-1-2- شناسایی عوامل های تعیین کننده سرمایه فکری…………………………………………………………………………….

 

 

77

 

 

 

4-1-3- انجام مقایسات زوجی عوامل های سرمایه فکری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای………………………………

 

 

78

 

 

 

4-1-4- مدل اجرایی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

82

 

 

 

4-1-5- مراحل انجام فرآیند تحلیل شبکه ای……………………………………………………………………………………………….

 

 

82

 

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………

 

 

108

 

 

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

109

 

 

 

5-1- نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

110

 

 

 

5-2- پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

113

 

 

 

5-2-1- پیشنهادات حاصل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………

 

 

113

 

 

 

5-2-2- پیشنهادات برای محققین بعدی……………………………………………………………………………………………………..

 

 

114

 

 

 

فهرست منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

115

 

 

 

پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

121

 

 

 

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

138

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ی نوشته‌ها


 
 
 
tbody>