2-1-3) ابعاد نگرش شغلی………………………………………………………………………………………… 18

 

2-1-4) عوامل مؤثر بر نگرش شغلی…………………………………………………………………………….. 20

 

2-1-5) تأثیر باورها بر نگرش شغلی و باز مهندسی آن……………………………………………………… 26

 

2-1-6) انواع نگرش شغلی………………………………………………………………………………………… 26

 

2-1-7) تعریف رضایت شغلی……………………………………………………………………………………. 27

 

2-1-8) نظریه­های رضایت شغلی………………………………………………………………………………… 29

 

2-1-9) عوامل مؤثر بر رضایت شغلی…………………………………………………………………………… 32

 

2-1-10) روش­های اندازه­گیری رضایت شغلی……………………………………………………………….. 36

 

2-1-11) پیامدهای رضایت شغلی……………………………………………………………………………….. 42

 

2-1-12) تعریف تعهد سازمانی………………………………………………………………………………….. 44

 

2-1-13) فرایند ایجاد تعهد سازمانی……………………………………………………………………………. 46

 

2-1-14) اهمیت تعهد سازمانی و راه­كارهای افزایش آن……………………………………………………. 47

 

2-1-15) مدل­ها و نظریه­های تعهد سازمانی…………………………………………………………………… 49

 

2-1-16) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی………………………………………………………………………….. 57

 

2-1-17) نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی……………………………………………………………………… 62

 

بخش دوم: سکوت سازمانی…………………………………………………………………………………………. 63

 

2-2-1) تعریف سکوت سازمانی…………………………………………………………………………………. 64

 

2-2-2) علل و انگیزه سکوت سازمانی………………………………………………………………………….. 65

 

2-2-3) عوامل ایجاد کننده سکوت سازمانی……………………………………………………………………. 67

 

2-2-4) انواع سکوت و پیامدهای آن…………………………………………………………………………….. 69

 

2-2-5) مدل­های سکوت سازمانی………………………………………………………………………………… 72

 

2-2-6) روش­های غلبه بر سکوت سازمانی……………………………………………………………………. 75

 

بخش سوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………….. 77

 

2-3-1) پیشینه مطالعاتی در داخل کشور……………………………………………………………………….. 78

 

2-3-2) پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور……………………………………………………………………. 81

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

 

3-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 85

 

3-2) روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………… 85

 

3-3) جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………. 86

 

3-4) برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………. 86

 

3-5) روش ها و ابزار جمع آوری داده ها………………………………………………………………………. 87

 

3-6) نحوه  توزیع وجمع آوری پرسش نامه ها………………………………………………………………… 88

 

3-7) روایی و پایائی ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………… 89

 

3-7-1) روایی پرسش نامه…………………………………………………………………………………………. 89

 

3-7-2) پایایی پرسش نامه…………………………………………………………………………………………. 89

 

3-8) روش های تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………… 90

 

فصل چهارم: جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده­های تحقیق

 

4-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 93

 

4-2) توصیف ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان………………………………………………… 94

 

4-3) توصیف متغیر های تحقیق…………………………………………………………………………………… 98

 

4-4) آزمون کولمو گروف –اسمیرنوف(k-s )…………………………………………………………………. 104

 

4-5) بررسی مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………. 105

 

4-5-1) بررسی مدل تحقیق در حالت استاندارد………………………………………………………………. 105

 

4-5-2) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری…………………………………………………….. 106

 

4-5-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق…………………………………….. 107

 

4-6) تحلیل مسیر های غیر مستقیم حاصل از مدل ساختاری تحقیق………………………………………. 108

 

4-7) آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………………….. 109

 

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادات تحقیق

 

5-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 111

 

5-2) نتایج آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………….. 111

 

5-2-1) توصیف  جمعیت شناختی  پاسخ دهندگان………………………………………………………….. 111

 

5-2-2) توصیف مؤلفه های  متغیر جو سکوت سازمانی ادراک شده …………………………………….. 111

 

5-2-3) توصیف متغیر رفتار سکوت کارکنان…………………………………………………………………… 113

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

5-2-4) توصیف متغیر نگرش شغلی…………………………………………………………………………….. 114

 

5-3) نتایج آزمون فرضیه­ها…………………………………………………………………………………………. 115

 

5-4) پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق………………………………………………………………………… 117

 

5-5) محدودیت­های تحقیق………………………………………………………………………………………… 118

 

5-6) پیشنهاداتی برای محققین آینده……………………………………………………………………………… 118

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول 2-1): میزان اختلاف ابعاد تعهد…………………………………………………………………………… 52

 

جدول 2-2): مثال­هایی از انواع خاص سکوت…………………………………………………………………. 71

 

جدول 3-1): جامعه آماری و حجم نمونه……………………………………………………………………….. 86

 

جدول 3-2): متغیرها و ابعاد آن ها و سؤالات مرتبط با متغیرها…………………………………………….. 88

 

جدول 3-3): آلفای کرانباخ…………………………………………………………………………………………. 90

 

جدول 4-1): توصیف جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………….. 94

 

جدول 4-2): توصیف سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………….. 95

 

جدول 4-3): توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 96

 

جدول 4-4): توصیف سابقه کار پاسخ دهندگان………………………………………………………………… 97

 

جدول 4-5): توصیف جو سکوت سازمانی ادراک شده………………………………………………………. 98

 

جدول 4-6): توصیف متغیر نگرش سرپرستان به سکوت…………………………………………………….. 99

 

جدول 4-7): توصیف متغیر نگرش مدیران ارشد به سکوت  ………………………………………………. 100

 

جدول 4-8): توصیف متغیر فرصت های ارتباط……………………………………………………………….. 101

 

جدول 4-9): توصیف متغیر رفتار سکوت کارکنان…………………………………………………………….. 102

 

جدول 4-10): توصیف متغیر نگرش شغلی…………………………………………………………………….. 103

 

جدول 4-11): آزمون كولموگروف- اسمیرنف…………………………………………………………………. 104

 

جدول 4-12): شاخص های معنی داری و برازش مدل……………………………………………………… 107

 

جدول 4-13): جدول اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثرکل بر تعهد سازمانی…………………………….. 108

 

جدول 5-1) توصیف نگرش مدیر ارشد به سکوت……………………………………………………………. 111

 

جدول 5-2) توصیف نگرش سرپرستان به سکوت…………………………………………………………….. 112

 

جدول 5-3) توصیف فرصت ارتباطی……………………………………………………………………………. 113

 

جدول 5-4) توصیف رفتار سکوت……………………………………………………………………………….. 113

 

جدول 5-5) توصیف تعهد سازمانی………………………………………………………………………………. 114

 

جدول 5-6) توصیف رضایت شغلی…………………………………………………………………………………………..114

 

 

 

فهرست نمودارها

 

نمودار 4-1): نمودار میله ای جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………. 94

 

نمودار 4-2): نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 95

 

نمودار 4-3): نمودار میله ای تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………. 96

 

نمودار 4-4): نمودار میله ای سابقه کار پاسخ دهندگان……………………………………………………….. 97

 

نمودار 4-5): هیستوگرام  متغیر جو سکوت سازمانی ادراک شده…………………………………………… 98

 

نمودار 4-6): هیستوگرام  متغیر نگرش سرپرستان به سکوت………………………………………………… 99

 

نمودار 4-7): هیستوگرام  متغیر نگرش مدیران به سکوت……………………………………………………. 100

 

نمودار 4-8): هیستوگرام  متغیر فرصت های ارتباط…………………………………………………………… 101

 

نمودار 4-9): هیستوگرام  متغیر رفتار سکوت کارکنان………………………………………………………… 102

 

نمودار 4-10): هیستوگرام  متغیر نگرش شغلی………………………………………………………………… 103

 

نمودار 4-11): آزمون مدل تحقیق (حالت استاندارد)…………………………………………………………. 105

 

نمودار 4-12): آزمون مدل تحقیق (حالت اعداد معنی داری)……………………………………………….. 106

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...