• تعاریف مفهومی وعملیاتی تحقیق……………………………………………………………………………………… 6

 

  • قلمروتحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….. 6

 

 

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

 

(1-2مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….9

 

2-2) بهره وری شرکتها………………………………………………………………………………………………………………..9

 

2-2-1) تعاریف مفاهیم بهره وری  ……………………………………………………………………………………………..9

 

2-2-2) عوامل موثر بر بهره وری  ……………………………………………………………………………………………..13

 

2-2-3) اهمیت و ضرورت بهره وری………………………………………………………………………………………….15

 

2-2-4)اهداف بهره وری……………………………………………………………………………………………………………17

 

2-2-5)مفهوم عملکرد و بهره وری شرکت و ارزیابی…………………………………………………………………….19

 

2-2-6)رویکردهای موجود پیرامون معیارهای عملکرد…………………………………………………………………..22

 

2-2-6-1) معیارهای ارزیابی عملکرد مالی…………………………………………………………………………………..24

 

2-2-6-2) معیارهای عملکرد اقتصادی………………………………………………………………………………………..26

 

2-3) اعتماد سرمایه گذاران…………………………………………………………………………………………………………32

 

2-3-1) تعاریف مفاهیم اعتماد سرمایه گذاران………………………………………………………………………………32

 

2-3-2) انواع و ابعاد اعتماد………………………………………………………………………………………………………..43

 

2-3-3) عوامل موثر بر ایجاد اعتماد و پیامدهای آن……………………………………………………………………….45

 

2-3-4) اهمیت و ضرورت اعتماد در شرکتها……………………………………………………………………………….46

 

2-4) آگاهی سرمایه گذاران…………………………………………………………………………………………………………48

 

2-4-1)تعاریف و مفاهیم……………………………………………………………………………………………………………48

 

2-4-2)فرایند آگاهی سرمایه گذاری…………………………………………………………………………………………….50

 

2-4-3)دوره سرمایه گذاری………………………………………………………………………………………………………..50

 

2-4-4)روشهای سرمایه گذاری…………………………………………………………………………………………………..51

 

2-4-5)ریسک سرمایه گذاری…………………………………………………………………………………………………….52

 

2-4-6)محتوای اطلاعاتی اعلان سود…………………………………………………………………………………………..52

 

2-5) پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….54

 

2-5-1)پیشینه تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………….54

 

2-5-2) پیشینه تحقیقات داخلی …………………………………………………………………………………………………58

 

فصل سوم :روش اجرای تحقیق

 

3-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..64

 

3-2) روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………64

 

3-3) جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………..65

 

3-4) نمونه آماری و شیوه آماری…………………………………………………………………………………………………65

 

3-5) روش و ابزار گردآوری داده های تحقیق……………………………………………………………………………….65

 

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………66

 

3-6-1) روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………66

 

3-6-2) پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………66

 

3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………..67

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق

 

4-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………70

 

4-2) آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………….70

 

4-2-1) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان…………………………………………………………..70

 

4-2-2) توصیف متغیر آگهی سرمایه گذاران  ………………………………………………………………………..73

 

4-2-3) توصیف متغیر اعتماد سرمایه گذاران………………………………………………………………………….74

 

4-2-4) توصیف متغیر بهره وری شرکتها……………………………………………………………………………….75

 

4-3) بررسی نرمال بودن متغییرها …………………………………………………………………………………………76

 

4-4)آمار استنباطی   ……………………………………………………………………………………………………………77

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

5-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..80

 

5-2)بررسی نتایج تحقیق……………………………………………………………………………………………………..80

 

5-2-1) نتایج آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………….80

 

5-2-2)  نتایج آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………..81

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

5-3) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق…………………………………………………………………………….82

 

5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………………………82

 

5-5) محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………..82

 

منابع و مآخذ

 

 

 

پیوست 1  …………………………………………………………………………………………………………………………..89

 

پیوست2……………………………………………………………………………………………………………………………..95

 

فهرست جداول

 

 

 

جدول 2-1) سیر تحول اعتماد ……………………………………………………………………………………………..34

 

جدول 2-2) تعاریف اعتماد………………………………………………………………………………………………….36

 

جدول 3-1) سوالات پرسشنامه به تفکیک هر متغییر…………………………………………………………………66

 

جدول 3-2) میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه…………………………………………………………………………….67

 

جدول 4-1) توصیف متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………….70

 

جدول 4-2) توصیف متغیرتحصیلات…………………………………………………………………………………….71

 

جدول 4-3) توصیف متغیر سن…………………………………………………………………………………………….72

 

جدول 4-4) توصیف متغیرآگاهی سرمایه گذاران……………………………………………………………………..73

 

جدول 4-5) توصیف متغیراعتماد سرمایه گذاران………………………………………………………………………..74

 

جدول 4-6) توصیف متغیر بهره وری شرکتها…………………………………………………………………………….75

 

جدول 4-7) نتایج آزمون کولموگراف-اسمیرنوف………………………………………………………………………76

 

جدول 4-8) ضریب همبستگی آگاهی سرمایه گذاران و بهره وری شرکت ها…………………………………77

 

جدول 4-9) ضریب همبستگی اعتماد سرمایه گذاران و بهره وری شرکت ها…………………………………78

 

فهرست نمودار

 

 

 

نمودار 2-1) رویکردهای ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………..30

 

نمودار 4-1) نمودار دایره ای جنسیت…………………………………………………………………………………………71

 

نمودار 4-2) نمودار میله ای تحصیلات……………………………………………………………………………………….72

 

نمودار 4-3) نمودار میله ای سن………………………………………………………………………………………………..73

 

نمودار 4-4) نمودار هیستوگرام آگاهی سرمایه گذاران…………………………………………………………………..74

 

نمودار 4-5) نمودار هیستوگرام اعتماد سرمایه گذاران…………………………………………………………………..75

 

نمودار 4-6) نمودار هیستوگرام بهره وری شرکتها………………………………………………………………………..76

 

فهرست اشکال

 

 

 

شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………6

 

شکل 2-1) فرایند اعتماد درون سازمانی…………………………………………………………………………………….43

 

شکل 2-2) ابعاد اعتماد …………………………………………………………………………………………………………..44

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...