• تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق                                                8

 

  • قلمرو تحقیق 11

 

فصل دوم  :ادبیات وپشینه تحقیق                                                                    12

 

2-1)        بخش اول :

 

2-1-1 )   مقدمه                                                                                     13

 

2-1-2 )   تعاریف و مفهوم مدیریت دانش                                                       14

 

2-1-3)    نگاهی بر سیل تحول مدیریت دانش                                                  18

 

2-1-4 )   اهمیت مدیریت دانش                                                                  21

 

2-1-5)   نظریه  ها وفرایند های مدلهای مدیریت دانش                                        24

 

2-1-6 )  اثرات ومزایای مدیریت دانش در سازمان ها                                          26

 

بخش دوم:

 

2-2-1)   مقدمه                                                                                      30

 

2-2-2)  تعریف و مفهوم نوآوری و نوآوری محصول                                           31

 

2-2-3 )  سیر تحول نوآوری                                                                       43

 

2-2-4)  اهمیت نوآوری محصول                                                                  35

 

2 -2-5)  نظریه ها و نوآوری محصول و نوآوری سازمانها                                      38

 

2-2-6) مدلهای نوآوری                                                                             42

 

2-2-7)  اثرات نوآوری محصول بر سازمان                                                       46

 

2-3 )    رابطه مدیریت دانش و نوآوری محصول                                                47

 

2-4)    پیشینه تحقیق                                                                                53

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق                                                                      61

 

3-1 )   مقدمه                                                                                         62

 

3-2 )   روش تحقیق                                                                                62

 

3-3)    جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه                                         63

 

3-4 )   روش ها و ابزار جمع آوری داده ها و اطلاعات                                        63

 

3-5 )  روایی و پایایی  گردآوری داده ها                                                         64

 

3-6 )  روش تجزیه و تحلیل داده هاو اطلاعات                                                  64

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات                                                 66

 

4-1)   مقدمه                                                                                          67

 

4-2)   بخش توصیفی داده های آماری                                                            67

 

4-3 )   بررسی نرمال بودن متغیرها                                                                 75

 

4-4)   بخش استنباطی داده ها واطلاعات                                                         76

 

فصل پنجم: بحث نتیجه گیری و پیشنهادات                                                        82

 

5-1)   مقدمه                                                                                          83

 

5-2)  خلاصه تحقیق:                                                                                84

 

5-3)   نتایج آمارتوصیفی                                                                            85

 

5-4)   نتایج آماراستنباطی                                                                           85

 

5-5)   محدودیتهای تحقیق                                                                         87

 

5-6)    پیشنهادات براساس یافته های تحقیق                                                     87

 

5-7)  پیشنهادات برای تحقیقات آتی                                                              88

 

منابع فارسی                                                                                           89                                                                                               انگلیسی                                                                                          95

 

 

 

فهرست اشکال

 

شکل (1-1)  مدل تحقیق                                                                            8

 

شکل (2-1)  مدل چرخشی نوناکا تاکوچی مدیریت دانش                                       26

 

شکل(2-2)   طبقه بندی نوآوری                                                                     32

 

شکل(2-3)  مدل تلفیقی پلسک                                                                     43

 

شکل(2-4)   بخش داخلی موتور فرضی نوآوری                                                 43

 

فهرست جدول

 

 

 

جدول (2-1) گاه شمار مدیریت دانش                                                             20

 

جدول (2-2)  مدلهای مدیریت دانش                                                              25

 

جدول (2-3)  طبقه انواع نوآوری سازمانی                                                         34

پایان نامه و مقاله

 

 

جدول (4- 1)  توصیف متغیرجنسیت پاسخ دهندگان                                             67

 

جدول (4- 2)  توصیف سابقه خدمت در بین  پاسخ دهندگان                                   68

 

جدول (4- 3)  توصیف متغیرتحصیلات پاسخ دهندگان                                          69

 

جدول ( 4-4)  توصیف متغیر نوآوری محصول                                                   70

 

جدول (4-5)  توصیف متغیر مدیریت دانش                                                       71

 

جدول ( 4-6)   توصیف متغیر تسهیم دانش داخلی                                              72

 

جدول (4-7)  توصیف متغیر اکتساب دانش خارجی                                             73

 

جدول (4-8)  توصیف متغیر اکتشاف دانش                                                       74

 

جدول ( 4-9)  نتایج آزمون کولموگراف-اسمیرنوف                                              75

 

جدول (4-10)  ضریب همبستگی بین مدیریت دانش و نوآوری محصول                     76

 

جدول (4-11)  ضریب همبستگی بین تسهیم دانش داخلی و نوآوری محصول جدول       77

 

جدول (4-12)  ضریب همبستگی بین اکتساب دانش خارجی و نوآوری محصول            78

 

جدول (4-13)  ضریب همبستگی بین اکتشاف دانش و نوآوری محصول                     79

 

جدول (4-14)  نتایج رگرسیون چندگانه                                                           80

 

                                                                                                                      

 

فهرست نمودار

 

نمودار (2-1) گونه شناسی نوآوری محصول                                                       39

 

نمودار (4- 1)  نمودار میله ای جنسیت پاسخ دهندگان                                           67

 

نمودار (4-2)  نمودار میله ای سابقه خدمت در بین  پاسخ دهندگان                    69

 

نمودار (4-3)  نمودار میله ای تحصیلات پاسخ دهندگان                                         70

 

نمودار (4-4)  هیستوگرام متغیر نوآوری محصول                                                 71

 

نمودار ( 4-5)  هیستوگرام متغیر مدیریت دانش                                                 72

 

نمودار (4- 6)  توصیف متغیرتسهیم دانش داخلی                                                73

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...