۲-۱-۴سیرتاریخی مفاهیم مطرح در زمینه مدیریت دانش……………………………………………….. 20

 

۲-۱-۵ ابعاد مدیریت دانش……………………………………………………………………………………. 22

 

۲-۱-6اهمیت اقدامات مدیریت دانش در سازمان……………………………………………………….. 23

 

۲-۱-7 مدل ها و نظریه های مدیریت دانش………………………………………………………………. 25

 

۲-2تعریف عملکرد شغلی……………………………………………………………………………………. 34

 

۲-2-1اهمیت عملکرد شغلی………………………………………………………………………………… 36

 

۲-2-2نظریات مختلف در زمینه عملکرد شغلی…………………………………………………………. 36

 

۲-3 جو اخلاقی…………………………………………………………………………………………………. 39

 

2-3-1تعریف اخلاق…………………………………………………………………………………………. 39

 

٢-3-2سیر تاریخی و مفاهیم مطرح در جو اخلاقی…………………………………………………….. 41

 

۲-3-3 ابعاد جو اخلاقی……………………………………………………………………………………… 44

 

۲-3-4تبیین نظریات جو اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن……………………………………………… 46

 

٢3-5اهمیت اخلاق در سازمان……………………………………………………………………………. 50

 

۲-4جو اخلاقی و مدیریت دانش……………………………………………………………………………. 51

 

۲-5مدیریت دانش و عملکرد………………………………………………………………………………… 51

 

٢6پیشینه  ی پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی……………………………………………… 52

 

۲-7نتیجه گیری از پژوهش های انجام شده……………………………………………………………….. 56

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای پژوهش

 

۳-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 59

 

۳-٢روش پژوهش………………………………………………………………………………………………. 59

 

۳-۳جامعه آماری پژوهش……………………………………………………………………………………… 60

 

۳-3-1روش نمونه گیری وبرآوردحجم نمونه……………………………………………………………. 60

 

۳-4 روش وابزارجمع اوری داده های پژوهش………………………………………………………….. 61

 

۳-5معرفی پرسشنامه ی تحقیق………………………………………………………………………………. 62

 

۳-5-۱روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………… 63

 

۳-5-٢پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………… 64

 

۳-6روش تجزیه تحلیل داده های پژوهش………………………………………………………………… 64

 

3-7 الگوریتم اجرای تحقیق………………………………………………………………………………….. 65

 

فصل چهارم:جمع آوری وتجزیه تحلیل داده های پژوهش

 

۴-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 67

 

۴-٢توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان………………………………………………… 67

 

۴-٢-۱توصیف دانشگاه های مورد بررسی…………………………………………………………………. 67

 

۴-٢-٢توصیف سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………….. 68

 

۴-٢-۳توصیف جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………….. 69

 

۴-٢-۴توصیف  تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………. 70

 

۴-٢-۵ توصیف وضعیت تاهل پاسخ دهندگان…………………………………………………………….. 71

 

۴-٢-٦ توصیف سابقه ی کار پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 72

 

۴-۳ توصیف متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………. 73

 

۴-4آزمون نرمالیته……………………………………………………………………………………………….. 80

 

۴-5بررسی مدل تحقیق………………………………………………………………………………………… 81

 

۴-5-1بررسی مدل تحقیق در حالت استاندارد…………………………………………………………… 81

 

۴-5-2بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری………………………………………………… 82

 

۴-5-3نتایج تحلیل مسیر……………………………………………………………………………………… 83

 

۴-5-4 بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق………………………………… 84

 

۴-6ازمون فرضیه  های پژوهش……………………………………………………………………………… 85

 

فصل  پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات

 

٥-۱ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 88

 

٥-٢ نتایج آمارتوصیفی………………………………………………………………………………………….. 88

 

٥-۳نتایج استنباطی……………………………………………………………………………………………….. 92

 

٥-۴ پیشنهادات برمبنای نتایج فرضیه ها…………………………………………………………………….. 94

 

٥-۵ محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………. 98

 

٥-٦ پیشنهادات برای پژوهش های آینده…………………………………………………………………… 99

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………. 100

 

منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………….. 104

 

پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………. 107

 

فهرست اشکال

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق برگرفته……………………………………………………………………. 5

 

شکل 1-2: ساختار کلی پایان نامه…………………………………………………………………………… 10

 

شکل 2-1: نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش……………………………………………………… 27

 

شکل 2-2 : راهبردهای مدیریت دانش…………………………………………………………………….. 29

 

شکل 2-3 : نقش اعتماد در توزیع دانش………………………………………………………………….. 30

 

شکل 2-4 : مدل هفت سی…………………………………………………………………………………… 30

 

شکل 2-6 : الگوی فرایند مدیریت دانش………………………………………………………………….. 31

 

شکل 2-7 : مراحل مدیریت دانش………………………………………………………………………….. 33

 

شکل 2-8 : عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران…………………………….. 34

 

شكل 2-9 : ابعاد جو اخلاقی………………………………………………………………………………… 50

 

شکل 3-1 الگوریتم اجرای تحقیق…………………………………………………………………………… 65

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

جدول 2-1 )ویژگی های دانش ضمنی و صریح………………………………………………………… 19

 

جدول 2-2 ) ابعاد مدیریت دانش…………………………………………………………………………… 22

 

جدول 2-3 )زیرچرخه های مدیریت دانش………………………………………………………………. 25

 

جدول شماره 2-4 ) فضاهای جو اخلاقی…………………………………………………………………. 43

 

جدول2-5) پنج گونه جو اخلاقی…………………………………………………………………………… 44

 

جدول 2-6 )چارچوب انطباق فرهنگ و جو اخلاقی سازمان…………………………………………. 54

 

جدول 3-1 )به تفکیک سوالات مختص به هر متغیر……………………………………………………. 63

 

جدول 3-2) ضریب آلفای کرونباخ………………………………………………………………………… 64

 

جدول4-1)توصیف دانشگاههای مورد بررسی پاسخ دهندگان………………………………………… 67

 

جدول4-2)توصیف سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………. 68

 

جدول4-3)توصیف جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 69

 

جدول4-4)توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………… 70

 

جدول4-5)توصیف وضعیت تاهل پاسخ دهندگان………………………………………………………. 71

 

جدول4-6)توصیف سابقه كار پاسخ دهندگان…………………………………………………………….. 72

 

جدول4-7) توصیف متغیر عملکردشغلی………………………………………………………………….. 73

 

جدول4-8) توصیف ابعادعملکردشغلی……………………………………………………………………. 74

 

جدول4-9) توصیف متغیر جو اخلاقی سازمان…………………………………………………………… 75

 

جدول4-10) توصیف ابعادجواخلاقی……………………………………………………………………… 76

 

جدول4-11) توصیف متغیر مشارکت کارکنان در مدیریت دانش……………………………………. 77

 

جدول4-12) توصیف ابعاد مشارکت کارکنان در مدیریت دانش…………………………………….. 78

 

جدول4-13) توصیف متغیر رضایت از مدیریت دانش………………………………………………… 79

 

جدول4-14) توصیف متغیر نگرش کارکنان در مورد مدیریت دانش……………………………….. 81

 

جدول4-16) نتایج تحلیل مسیر در مدل ساختاری………………………………………………………. 84

 

جدول 4-17) شاخص های معنی داری و برازش مدل………………………………………………… 85

 

جدول شماره 5-1) فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر جو اخلاقی…………………… 88

 

جدول شماره 5-2) فراوانی پاسخ ها به گویه های نگرش کارکنان به مدیریت دانش……………. 89

 

جدول شماره 5-3) فراوانی پاسخ ها به گویه های مشارکت کارکنان در مدیریت دانش………… 90

 

جدول شماره 5-4) فراوانی پاسخ ها به گویه های رضایت از مدیریت دانش…………………….. 91

 

جدول شماره 5-5) فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر عملکرد شغلیی………………. 92

 

جدول5-6) نتایج آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………….. 93

 

 

 

فهرست نمودارها

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

نمودار4-1)نمودار میله ای دانشگاههای مورد بررسی پاسخ دهندگان………………………………… 68

 

نمودار4-2)نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………. 69

 

نمودار4-3)نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………….. 70

 

نمودار4-4)نمودار میله ای تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………… 71

 

نمودار4-5)نمودار دایره ای وضعیت تاهل پاسخ دهندگان……………………………………………… 72

 

نمودار4-6)نمودار میله ای سابقه كارپاسخ دهندگان……………………………………………………… 73

 

نمودار4-7) هیستوگرام  متغیر عملکرد شغلی…………………………………………………………….. 74

 

نمودار4-8) هیستوگرام  متغیر جو اخلاقی سازمان………………………………………………………. 75

 

نمودار4-9) هیستوگرام  متغیر مشارکت کارکنان در مدیریت دانش………………………………….. 77

 

نمودار4-10) هیستوگرام  متغیر رضایت از مدیریت دانش…………………………………………….. 79

 

نمودار4-11) هیستوگرام  متغیر نگرش کارکنان در مورد مدیریت دانش……………………………. 80

 

نمودار 4-12) آزمون مدل تحقیق (حالت استاندارد)……………………………………………………. 82

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...