8-1- تعریف مفهومی و عملیاتی تحقیق                                                   12

 

9-1- نوع روش تحقیق                                                                      17

 

10-1- روش گردآوری اطلاعات                                                                    17

 

11-1- ابزار گردآوری اطلاعات                                                            17

 

12-1- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات                                                    18

 

13-1- ساختار پایان نامه                                                                              18

 

 

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

1-2 مقدمه                                                                                     20

 

2-2- تعریف کیفیت                                                                          22

 

3-2- اهمیت خدمت و کیفیت                                                               24

 

4-2- کیفیت – تفاوتهای بین بخش تولید و خدمات                                     25

 

5-2- موانع پیش روی دستیابی به بهبود کیفیت خدمات                                  26

 

6-2- ملزومات دستیابی به کیفیت خدمات                                                 27

 

7-2- اندازه گیری کیفیت خدمات                                                           28

 

8-2- اندازه گیری های کیفیت                                                               29

 

9-2- مدل های مفهومی کیفیت خدمت                                                     32

 

10-2- مدل های اندازه گیری کیفیت خدمت                                              49

 

11-2- کیفیت خدمت ، دنیای تجارت و قصد خرید                                     40

 

12-2- آگاهی از قیمت                                                                      40

 

13-2- تعریف آگاهی از قیمت                                                             41

 

14-2- ابعاد مختلف قیمت                                                                  41

 

15-2- اطلاعات قیمتی                                                                      42

 

16-2- حساسیت پرستیژ                                                                     43

 

17-2- آگاهی قیمتی                                                                         44

 

18-2- آگاهی از ارزش                                                                      45

 

19-2- مطالعات صورت گرفته در ارتباط با قیمت و کیفیت                             46

 

20-2- تصویر برند                                                                           49

 

21-2- جنبه های مختلف تصویر                                                           49

 

22-2- تعریف تصویر برند / محصول و فرایند های مرتبط به آن                       51

 

23-2- ابعاد تصویر                                                                           52

 

24-2- تعاریف  مختلف تصویر برند / محصول با تاکیدهای مختلف                   53

 

25-2- تاثیر تصویر برند بر قصد خرید و کاهش ریسک درک شده                     54

 

26-2- تصویر فروشگاه                                                                      55

 

27-2- تصویر                                                                                 55

 

28-2- انواع تصویر                                                                          56

 

29-2- اجزاء تصویر                                                                         57

 

30-2- تعاریف و مفاهیم تصویر فروشگاه                                                 58

 

31-2- اهمیت تصویر فروشگاه                                                             59

 

32-2- ابعاد تصویر فروشگاه                                                                60

 

33-2- ریسك درک شده                                                                    61

 

34-2- مفهوم درک شده                                                                     61

 

35-2- انواع ریسك های درک شده از دیدگاه  تارپی، پیتر و روسلیوس               62

 

36-2- عوامل موثر بر ریسک درک شده                                                   63

 

37-2- راهبرد های کاهش درک شده                                                       64

 

38-2- پیشینه تحقیق                                                                         65

 

39-2- مدل مفهومی تحقیق                                                                  68

 

40-2- جمع بندی فصل دوم                                                                69

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

1-3 مقدمه                                                                                     71

 

2-3- موضوع تحقیق                                                                         71

 

3-3- روش تحقیق                                                                           71

 

4-3- جامعه آماری                                                                           72

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

5-3- نمونه آماری                                                                            72

 

6-3- روش نمونه گیری                                                                      73

 

7-3- ابزار تحقیق                                                                             74

 

8-3- روایی و پایایی تحقیق                                                                 76

 

1-8-3- روایی پرسش نامه                                                                  76

 

2-8-3- پایایی پرسشنامه                                                                    77

 

9-3- روش گردآوری داده ها                                                               78

 

10-3- آزمون های آماری مورد استفاده                                                    79

 

11-3- تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی                                                      79

 

12-3- مدل معادلات ساختاری                                                             80

 

13-3- جمع بندی فصل سوم                                                               80

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها

 

1-4 مقدمه                                                                                     82

 

2-4- تجزیه و تحلیل آمار توصیفی                                                         82

 

1-2-4- جنسیت                                                                             82

 

2-2-4- وضعیت سنی                                                                       83

 

3-2-4- وضعیت تحصیلات                                                                84

 

3-4-  وضعیت متغیرهای تحقیق                                                            84

 

1-3-4- وضعیت متغیر کیفیت خدمات                                                    85

 

2-3-4- وضعیت متغیر تصویر فروشگاه                                                   86

 

3-3-4- وضعیت متغیر تصویر برند فروشگاهی                                           87

 

4-3-4- وضعیت متغیر ریسک درک شده                                                 88

 

5-3-4- وضعیت متغیر آگاهی از قیمت                                                    89

 

6-3-4- وضعیت متغیر قصد خرید                                                         90

 

4-4- آزمون فرضیات تحقیق                                                                91

 

1-4-4- تحلیل عاملی تاییدی                                                               91

 

2-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزای تحقیق                          92

 

3-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای  برونزای تحقیق                         93

 

4-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای  درونزای  تحقیق                        95

 

5-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای  درونزای  تحقیق                       97

 

5-4- مدل معادلات ساختاری                                                               100

 

6-4- آزمون فرضیات                                                                        100

 

7-4- آزمون برازندگی مدل                                                                  105

 

8-4- جمع بندی فصل چهارم                                                               106

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

 

1-5 مقدمه                                                                                     109

 

2-5- خلاصه نتایج تحقیق                                                                   109

 

3-5- بحث و نتیجه گیری                                                                   110

 

4-5- پیشنهادات کاربردی                                                                   114

 

5-5- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی                                                     115

 

6-5- موانع و محدودیت های تحقیق                                                       115

 

7-5- جمع بندی فصل                                                                       116

 

پیوست ها

 

پرسشنامه

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول 1-2 اندازه گیری های کیفیت خدمت                                                          32

 

جدول 1-3 نحوه توزیع و جمع آوری پرسش نامه                                       74

 

جدول 2-3 نحوه ارزش گذاری سوالات پرسش نامه                                     75

 

جدول 3-3 ضرایب آلفای کرونباخ تک تک متغیرها و ابعاد                             78

 

جدول 1-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت                            82

 

جدول 2-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب گروه سنی                         83

 

جدول 3-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تحصیلی                84

 

جدول4-4 آماره های یک نمونه ای متغیر کیفیت خدمات                                86

 

جدول 5-4 آزمون یک نمونه ای متغیر کیفیت خدمات                                   86

 

جدول6-4 آماره های یک نمونه ای متغیر تصویر فروشگاه                               87

 

جدول7-4 آزمون یک نمونه ای متغیر تصویر فروشگاه                                   87

 

جدول8-4 آماره های یک نمونه ای متغیر تصویر برند فروشگاهی                      88

 

جدول9-4 آزمون یک نمونه ای متغیر تصویر برند فروشگاهی                           88

 

جدول10-4 آماره های یک نمونه ای متغیر ریسک درک شده                           89

 

جدول11-4 آزمون یک نمونه ای متغیر ریسک درک شده                               89

 

جدول12-4 آماره های یک نمونه ای متغیر آگاهی از قیمت                             90

 

جدول13-4 آزمون یک نمونه ای متغیر آگاهی از قیمت                                 90

 

جدول14-4 آماره های یک نمونه ای متغیر قصد خرید                                  91

 

جدول15-4 آزمون یک نمونه ای متغیر قصد خرید                                       91

 

جدول 16-4 نتایج فرضیات تحقیق                                                        104

 

جدول 17-4 شاخص های برازش                                                         106

 

جدول1-5 رد یا تایید شدن فرضیات تحقیق                                              110

 

 

 

فهرست اشکال

 

شکل 1-1 مدل مفهومی                                                                  11

 

شکل 1-2 مدل اندازه گیری کیفیت پاراسورامان و همکاران                          33

 

شکل2-2 مدل ارائه شده توسط مور                                                    36

 

شکل 3-2 مدل هایوود و فارمر                                                         36

 

شکل 4-2 مدل بررسی شده خدمات سفر نش                                        38

 

شکل5-2 مدل چهارچوب فرایندهای عملیاتی مشتری جانسون                     39

 

شکل 6-2 مدل رفتاری کیفیت خدمت بدووز وهمکارن                              39

 

شکل1-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزا در حالت تخمین استاندارد  92

 

شکل2-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزا در حالت اعداد معناداری    93

 

شکل3-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای برونزا در حالت تخمین استاندارد  94

 

شکل4-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای برونزا در حالت اعداد معناداری    95

 

شکل5-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای درونزا در حالت تخمین استاندارد  96

 

شکل6-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای درونزا در حالت اعداد معناداری    97

 

شکل7-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای درونزا در حالت تخمین استاندارد  98

 

شکل8-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای درونزا در حالت اعداد معناداری    99

 

شکل 9-4 تحلیل مسیر مدل مفهومی تحقیق در حالت تخمین استاندارد            103

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...