دانلود پایان نامه:بررسی تأثیر مدیریت دانش بر یادگیری و خلاقیت سازمانی از دیدگاه مدیران دستگاههای اجرایی استان اردبیل |
1ـ 4) چارچوب نظری تحقیق. 6
1 ـ 5) مدل تحقیق. 8
1 ـ 6) اهداف تحقیق. 8
1-7) سؤالات و فرضیههای تحقیق. 9
1 ـ 8) تعریف متغیرهای تحقیق (به صورت مفهومی و عملیاتی): 9
1-8-1) تعریف مفهومی متغیرهای مستقل و وابسته. 9
1-8-2) تعریف عملیاتی متغیرهای مستقل و وابسته. 10
1 ـ 9) قلمرو تحقیق. 11
1-9-1) قلمرو زمانی تحقیق.. 11
1-9-2) قلمرو موضوعی تحقیق.. 11
1-9-3) قلمرو مكانی تحقیق.. 11
1 ـ 10) ساختار تحقیق. 12
فصل دوم: بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق
بخش اول: مدیریت دانش
2-1) مقدمه 17
2-1-1) تاریخچه مدیریت دانش… 18
2-1-2) تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش… 20
2-1-3) اصول و مبانی مدیریت دانش… 24
2-1-4) مدیریت دانش نقطة مقابل مدیریت اطلاعات… 30
2-1-5) مدیریت دانش بعنوان یك استراتژی تجاری برای سازمانها 32
2-1-6) چرخة دانش… 33
2-1-7) ایجاد دانش… 35
2-1-8) اجرای اصلی و كلیدی مدیریت دانش… 36
2-1-9) الزامات اجرایی مدیریت دانش در سازمانها 38
2-1-10) كارایی مدیریت دانش… 39
2-1-11) اهمیت نیاز به مدیریت دانش برای سازمانهای اجرایی و دولتی.. 40
2-1-12) نیاز به چارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی.. 41
2-1-13) عناصر مهم در چارچوب مدیریت دانش در بخش دولتی.. 42
2-1-14) فرایند تكاملی مدیریت دانش در سازمانها 45
بخش دوم: یادگیری سازمانی
2-2) یادگیری سازمانی. 48
2-2-1) مفاهیم و تعاریف یادگیری سازمانی.. 49
2-2-2) یادگیری سازمانی؛ موافقتها و مخالفتها 50
2-2-3) انواع یادگیری سازمانها 52
2-2-4) یادگیری سازمانی: تردیدها و نسبتها 54
2-2-5) یادگیری سازمانی: چالشهای محیطی و انتخاب… 54
2-2-6) ساختار سازمانی منطبق با یادگیری استراتژیك سازمانی.. 55
2-2-7) سازمانهای نوین بر محوریت دانایی و یادگیری.. 56
2-2-8) نقشآفرینان یادگیری سازمانی.. 58
2-2-9) مزایای یادگیری و دانش سازمانی در عصر جهانی شدن. 59
بخش سوم: خلاقیت سازمانی
2-3) خلاقیت سازمانی. 61
2-3-1) فلسفة خلاقیت… 61
2-3-2) مفهوم، جایگاه و تعاریف خلاقیت و نوآوری.. 62
2-3-3) تفاوت خلاقیت و نوآوری.. 63
2-3-4) فرآیند خلاقیت و نوآوری.. 64
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4) پیشینه تحقیق. 67
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه 70
3 ـ 2) روش تحقیق. 70
3 ـ 3) جامعة آماری. 71
3 ـ 4) حجم نمونه و روش اندازهگیری. 71
3 ـ 5) ابزار جمعآوری اطلاعات.. 71
3 ـ 6) روائی و پایائی ابزار سنجش… 72
3 ـ 7) روش تجزیه و تحلیل دادهها 72
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه 74
4-2) توصـیف آماری متغیرهای جمعیت شناختی پرسشنامه 75
4-3) توصـیف آماری شاخصهای آماری متغیرهای تحقیق. 78
4-4) آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف (K – S) برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق. 80
4-5) تجـزیه و تحلیل استنباطی دادههای آماری (آزمون فرضیههای تحقیق) 81
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5 – 1) مقدمه 86
5 ـ 2) نتیجهگیری. 86
5 ـ 3) پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق. 87
5-4) پیشنهاداتی برای محققان آتی………………………………………………………………………………… 89
5-5) محدودیتهای تحقیق. 89
منابع و مأخذ. 91
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): گاهشمار مدیریت دانش… 20
جدول (2-2): تفاوت بین مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش… 31
جدول (3-1): پایایی متغیرهای تحقیق.. 72
جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال جنسیت… 75
جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال میزان تحصیلات… 76
جدول (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال سابقه اجرایی.. 77
جدول (4-4): توصیف آماری متغیر مدیریت دانش… 78
جدول (4-5): توصیف آماری مؤلفههای مربوط به یادگیری سازمانی.. 78
جدول (4-6): توصیف آماری مؤلفههای مربوط به خلاقیت سازمانی.. 79
جدول (4-7): نتایج آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف برای نرمال بودن متغیرهای تحقیق.. 80
جدول (4-8): آزمون فرضیة اول. 81
جدول (4-9): آزمون فرضیة دوم. 82
جدول (4-10): آزمون فرضیة سوم. 83
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ( 4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال جنسیت… 75
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 06:58:00 ب.ظ ]
|