1-1-  مقدمه………………………………………………………………………………………………….

 

1-2- بیان مساله……………………………………………………………………………………………..

 

1-3-  ضرورت تحقیق………………………………………………………………………………………..

 

1-4- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………..

 

1-5-  فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………..

 

1-6- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر های تحقیق……………………………………………………………..

 

1-6-1- نظریه رهبری تحول گرا و تعامل گرا…………………………………………………………………

 

1-6-2-  پذیرش تکنولوژی…………………………………………………………………………………..

 

1-7- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………..

 

فصل دوم:  ادبیات، مبانی نظری و پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………..

 

2-1-        فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………..

 

2-1-1-تعریف فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………..

 

2-1-2-ابعاد فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………….

 

2-1-3-روند کاربرد فناوری اطلاعات………………………………………………………………………….

 

2-1-4-اهمیت فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………..

 

2-1-5-ضرورت وجود زیر ساخت هایی برای فناوری اطلاعات…………………………………………………

 

2-1-6-مزایای فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………

 

2-1-7-تاثیرات فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………….

 

2-1-8-گام ھای مورد نیاز برای توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمانی…………………………………

 

2-1-9-عوامل یا موانع موثر بر توسعه فناوری اطلاعات…………………………………………………………

 

2-1-10-  عوامل موفقیت استقرار تیم های اطلاعاتی……………………………………………………..

 

2-1-11-عوامل شکست استقرار تیم های اطلاعاتی………………………………………………………

 

2-1-12-  مشکلات ایران و کشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………

 

2-1-13-موانع پذیرش فناوری نوین…………………………………………………………………….

 

2-2-1- تعریف سبک رهبری…………………………………………………………………………………….

 

2-2-2- سبک رهبری  تحول گرا و تعامل گرا…………………………………………………………………….

 

2-2-3- تعاریف رهبری………………………………………………………………………………………….

 

2-2-4- نظریه رهبری تحول گرابس…………………………………………………………………………….

 

2-2-5- نقاط ضعف و قوت سبک رهبری تحول گرا…………………………………………………………….

 

2-2-6- سبک رهبری تعامل گرا………………………………………………………………………………….

 

2-2-7- تفاوت­های رهبری تحول گرا و تعامل گرا……………………………………………………………….

 

2-3-1- پذیرش تکنولوژی اطلاعات……………………………………………………………………………..

 

2-3-2- پذیرش تکنولوژی……………………………………………………………………………………….

 

2-3-4- مدل های موجود در ارتباط با پذیرش فناوری…………………………………………………………….

 

2-3-5- تعریف درک سودمندی و درک سهولت………………………………………………………………….

 

2-3-6- پذیرش و مقاومت………………………………………………………………………………………

 

2-3-7- عوامل موفقیت و شکست کاربرد تکنولوژی اطلاعات در سازمان های دولتی ایران………………………..

 

2-4-1- پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………….

 

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….

 

3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

3-2- طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………….

 

3-3- فرآیندهای تحقیق………………………………………………………………………………………….

 

3-4- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………

 

3-5- نمونه آماری……………………………………………………………………………………………….

 

3-6- حجم نمونه………………………………………………………………………………………………..

 

3-7- روش ابزار و گرداوری داده­ها و اطلاعات………………………………………………………………….

 

3-8- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………….

 

3-9- روایی تحقیق……………………………………………………………………………………………..

 

3-10- پایایی تحقیق…………………………………………………………………………………………….

 

فصل  چهارم: تجزیه و تحلیل آماری داده­های تحقیق…………………………………………………………………………………

 

4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………….

 

4-2- توصیف متغیرها……………………………………………………………………………………………

 

4-3- آزمون فرضیات……………………………………………………………………………………………

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

فصل پنجم: نتایج تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..

 

5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………….

 

5-2- نتایج………………………………………………………………………………………………………

 

5-3- پیشنهادات مرتبط با تحقیق………………………………………………………………………………….

 

5-4- پیشنهادات برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………..

 

پیوست­ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

اسامی شرکت­های دولتی………………………………………………………………………………………….

 

پرسشنامه تحقیق…………………………………………………………………………………………………

 

منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………..

 

منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………

 

چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

فهرست جداول

 

(جدول 2-1) سیر تکامل نظریه های رهبری ………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول2-2) ویژگی های رهبری تحول گرا ………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول 2-3) مقایسه رهبری تحول گرا و عملگرا ………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول 2-4 ) دسته بندی عوامل کلیدی موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات ………………………………………………………………..

 

(جدول2-5 ) خلاصه پژوهشهای انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در بخش دولتی ……………

 

(جدول3-1) اسامی 20 شرکت دولتی استان گیلان………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول4 – 1) توصیف استفاده از تکنولوژی………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول4-2) توصیف درک سودمندی………………………………………………………………………………………………………………….

 

(جدول 4-3) توصیف درک سهولت…………………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول4-4) توصیف پذیرش تکنولوژی……………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول4-5) توصیف تاثیر نفوذ ایده­ال…………………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-6) توصیف انگیزه الهام بخش………………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-7) توصیف محرک انگیزه عقلایی………………………………………………………………………………………………………..

 

(جدول 4-8) توصیف ملاحضات فردی………………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-9) توصیف پاداش ……………………………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-10) توصیف مدیریت بر پایه استثنائات…………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-11) توصیف رهبری موارد بی بندو باری………………………………………………………………………………………………

 

­(جدول 4-12) توصیف رهبری تحول گرا……………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-13 ) توصیف رهبری تعامل گرا …………………………………………………………………………………………………………

 

(جدول 4-14) ضریب هبستگی رهبری تحول گرا بردرک سودمندی……………………………………………………………………….

 

(جدول 4-15) آزمون رگرسیون رهبری تحول گرا و درک سودمندی………………………………………………………………………

 

(جدول 4-16) ضریب هبستگی بین رهبری تحول گرا بر درک سهولت……………………………………………………………………

 

( جدول 4-17) آزمون رگرسیون رهبری تحول گراودرک سهولت….. …………………………………………………………………….

 

(جدول 4-18) ضریب هبستگی بین رهبری تعامل گرا بردرک سودمندی………………………………………………………………….

 

(جدول 4-19) آزمون رگرسیون رهبری تعامل گرا ودرک سودمندی………………………………………………………………………..

 

(جدول 4-20) ضریب هبستگی بین رهبری تعامل گرا بردرک سهولت ……………………………………………………………………
(جدول 4-21) آزمون رگرسیون رهبری تعامل گراودرک سهولت…………………………………………………………………………….

 

(جدول4-22) ضریب هبستگی بین درک سهولت و درک سودمندی………………………………………………………………………..

 

(جدول 4 -23) آزمون رگرسیون درک سهولت ودرک سودمندی…………………………………………………………………………….

 

(جدول 4-24) ضریب هبستگی بین درک سودمندی و استفاده از تکنولوژی ……………………………………………………………

 

(جدول 4-25) آزمون رگرسیون درک سودمندی و استفاده از تکنولوژی………………………………………………………………….

 

(جدول 4-26) ضریب هبستگی بین درک سهولت و استفاده از تکنولوژی ……………………………………………………………….

 

(جدول 4-27) آزمون رگرسیون درک سهولت و استفاده از تکنولوژی……………………………………………………………………..

 

 

 

فهرست نمودارها

 

(نمودار4-1) هیستوگرام  متغیر استفاده از تکنولوژی ……………………………………………………………………………………………..

 

(نمودار 4-2) هیستوگرام  متغیر در ک سودمندی …………………………………………………………………………………………………

 

(نمودار4-3) هیستوگرام  متغیر در ک سهولت………………………………………………………………………………………………………

 

(نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر پذیرش تکنولوژی ……………………………………………………………………………………………….

 

(نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر تاثیر نفوذ ایده ال…………………………………………………………………………………………………

 

(نمودار 4-6) هیستوگرام  متغیر انگیزه الهام بخش ………………………………………………………………………………………………

 

(نمودار 4-7) هیستوگرام  متغیر محرک انگیزه عقلائی ………………………………………………………………………………………….

 

(نمودار 4-8) هیستوگرام متغیر ملاحضات فردی………………………………………………………………………………………………….

 

(نمودار 4-9) هیستوگرام  متغیر پاداش ………………………………………………………………………………………………………………

 

(نمودار 4-10) هیستوگرام  متغیر مدیریت بر پایه استثنائات……………………………………………………………………………………

 

(نمودار 4-11) هیستوگرام  متغیر رهبری موارد بی بندو باری………………………………………………………………………………….

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...